quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zie geen enkel van die zinnetjes staan dat ze garanderen om heel west maas en waal aangesloten te hebben.
Ik ook niet. Dat ze de verwachting uitspreken wil in mijn beleving zeggen: we gaan het proberen maar garanderen nietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zie geen enkel van die zinnetjes staan dat ze garanderen om heel west maas en waal aangesloten te hebben.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ja want 10Mbps up is helemaal bagger natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef JurriaanK het volgende:
Niet als de upload belangrijk voor je is. En ook niet als je een echte provider wil, trouwens.
Nee we dwalen niet af, want wat je wil is volkomen kansloos. Alternatief is dus een andere ISP en die bieden nu eenmaal a-synchroon internet, waabrij je voor dezelfde kosten meer download en minder upload hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef JurriaanK het volgende:
geen bagger, maar 120/10 is teveel download en te weinig upload, ik zou met 50/50 veel beter uit zijn, maar we dwalen af.
Tip: doe hier de SpeedTest en je kunt zien hoe veel % van Nederland je achter je laatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee we dwalen niet af, want wat je wil is volkomen kansloos. Alternatief is dus een andere ISP en die bieden nu eenmaal a-synchroon internet, waabrij je voor dezelfde kosten meer download en minder upload hebt.
Maar zoals zojuist geconstateerd is 10Mbps up gewoon snel. Zelfs als je je eigen servertje wil draaien is 10Mbps snel zat, gelet op het feit dat de gemiddelde internetverbinding in nederland trager is
Kan je beter een server in een datacenter hangen, kost je minder en krijg je meer. 30 euro voor 1gb/s synchroon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef JurriaanK het volgende:
geen bagger, maar 120/10 is teveel download en te weinig upload, ik zou met 50/50 veel beter uit zijn, maar we dwalen af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |