badquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
Prefereren jullie een bad of een douche?
badquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
Douche.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
Chocomelquote:
Omdat je in bad kan relaxen en liggen, en genieten van de warmte en geuren van badzeep.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Chocomel
Maar even terugkomend op het bad, waarom? Ik voel mij altijd belemmerd in mijn bewegingsvrijheid.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je in bad kan relaxen en liggen, en genieten van de warmte en geuren van badzeep.
Als ik ga douchen gebeurd dat altijd binnen 5-10 minik kan echt niet lang onder de douche staan. Altijd wordt 1 kant koud en dan moet ik rondjes draaien
en dan doen m'n benen op den duur pijn en zeep in m'n ogen en ugh
quote:
Ben jij mijn verloren tweelingbroer?quote:
In bad kan je niet lekker swingen op je zelfgezongen muziek. En neem een stortdouche, geen last meer van koude tietjes of billetjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je in bad kan relaxen en liggen, en genieten van de warmte en geuren van badzeep.
Als ik ga douchen gebeurd dat altijd binnen 5-10 minik kan echt niet lang onder de douche staan. Altijd wordt 1 kant koud en dan moet ik rondjes draaien
Dan hebben jullie echt een kut douche kop, want heb hier heen last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan onder de douche ook primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
In bad kan je wel lekker chill een biertje drinken
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
dv ga jij met mij in de jacuzzi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |