Dat is niet echt een antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Armani XL het volgende:
Als jullie een technisch bouwrapport willen hebben zie ik niet in waarom de verkoper daaraan mee zou betalen (zelfs met de drempel die jullie stellen). Het is jullie keus om zo'n onderzoek te laten doen en niet de keus van de verkoper.
Voor de vergunningen zul je bij de gemeente moeten zijn. Geen idee of die toestemming geven ja of nee. Voor het verhuren zul je overigens weer met de hypotheekverstrekker moeten overleggen.
Wat is hier het voordeel van? In principe komt dat op hetzelfde neer toch (Ik ga uit van ongeveer 2000 euro aan kosten)?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt beter de uitkomst van het bouwtechnisch rapport gebruiken om de prijs nog meer te drukken dan dat je hem alles boven de 2000 euro laat fixen.
Dat jij bepaalt hoe het gefixed wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat is hier het voordeel van? In principe komt dat op hetzelfde neer toch (Ik ga uit van ongeveer 2000 euro aan kosten)?
Dat is natuurlijk wat TS bedoelt, alle kosten hoger dan 2000 gaan van de verkoopsprijs af.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt beter de uitkomst van het bouwtechnisch rapport gebruiken om de prijs nog meer te drukken dan dat je hem alles boven de 2000 euro laat fixen.
Ik wil wel als voorwaarde meenemen dat wij het dan fixen. Het bouwtechnisch rapport laat de prijs al zien, of is dat heel naïef?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat jij bepaalt hoe het gefixed wordt.
Hij zal kiezen voor de goedkoopste oplossing namelijk.
Ja. Dat fixen doe je maar als je het huis gekocht hebt. Je kunt hooguit het technisch rapport inzetten om een lagere aankoopprijs te bedingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik wil wel als voorwaarde meenemen dat wij het dan fixen. Het bouwtechnisch rapport laat de prijs al zien, of is dat heel naïef?
Naief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik wil wel als voorwaarde meenemen dat wij het dan fixen. Het bouwtechnisch rapport laat de prijs al zien, of is dat heel naïef?
De voorbeelden die ik heb bekeken wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:34 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Naief.
Technisch rapport geeft aan hoe de technische staat van het huis is.
Dat geeft niets aan over de kosten van reparaties en dergelijke.
Volgens mij geven ze wel een schatting aan van die kosten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:34 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Naief.
Technisch rapport geeft aan hoe de technische staat van het huis is.
Dat geeft niets aan over de kosten van reparaties en dergelijke.
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze wel een schatting aan van die kosten?
Wat maakt het uit als ik sowieso niet meer kwijt ben dan 2000 euro? Klussen moeten we toch wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, om te weten waar je over onderhandelt.
Ja, wel een schatting......quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze wel een schatting aan van die kosten?
Ehm, jij wilt een clausule dat de kosten erboven voor de verkoper zijn. Ik heb het niet bedacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als ik sowieso niet meer kwijt ben dan 2000 euro? Klussen moeten we toch wel.
alles mag, maar de vraag is of de verkoper met een dergelijke eis akkoord wil gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:39 schreef Saisai het volgende:
kozijnen hoeven dan toevallig net niet, die zijn al vernieuwd. En als ik aangeef de gemiddelde prijs op werkspot aan te houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |