COD4 is inderdaad niet meer online te spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel je scherm stond een maand geleden vol met i've got this infection from blablabla.... mensen vliegen, zitten onder de map, kunnen niet dood of je hebt unlimited ammo in je clip dus een barrage van noobtubes vliegen om je heen.
Mja je moet van te voren afspreken of je bij T of CT gaat en dan zo snel mogelijk bij dat team gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat je tijdens het spelen niet in een party kan
Dat is wel slecht uitgewerkt. Maar je kan wel een priveserver aanmaken lijkt me? Met zn 8en 4v4 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mja je moet van te voren afspreken of je bij T of CT gaat en dan zo snel mogelijk bij dat team gaan.
Toen ik de party joinde werd ik uit de server gegooid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel hem nu en er is niets aan de hand.
Je kan wel in een party, maar dan moet je wel in gamechat blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel slecht uitgewerkt. Maar je kan wel een priveserver aanmaken lijkt me? Met zn 8en 4v4 bijvoorbeeld.
[..]
Toen ik de party joinde werd ik uit de server gegooid.
Waarom wil je dan ook co-op spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is ie lekker?
Ben nu niet online... denk ook dat dat de issue is, ik speel niet zoveel
Nog steeds 25quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe ver ben je met Borderlands dan? Homo's nu ook alweer te ver zijn....
Ik vind die maps echt kut. Ik ken alleen Office, Dust 1 en 2.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou dat waren een leuke 45 minuten counterstrike het is opzich wel te spelen maar het is het allemaal net niet.
hij heeft wel een hele kekke tattooquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Vriend van me is ook pas begonnen en wil graag met anderen spelen Teun. Als je nog eens op Live bent kan ik jullie wel koppelenBlind date!
Die eerste die we speelde die jungle map was echt te slecht in elkaar gezet. Je had zoveel voordeel aan de 2de kant. Nuke was wel tof opzichquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die maps echt kut. Ik ken alleen Office, Dust 1 en 2.
Ja Nuke begin ik ook langzamerhand aan te wennenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eerste die we speelde die jungle map was echt te slecht in elkaar gezet. Je had zoveel voordeel aan de 2de kant. Nuke was wel tof opzich
Ga hem niet kopen hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja Nuke begin ik ook langzamerhand aan te wennenVanavond weer? Hopelijk doen er meer van hier mee.
DE BUS IS WEG!>!?>~!#@>!?#quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hij heeft wel een hele kekke tattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |