hey dat is ilergaal man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
Voor mensen die CS:GO voor pc nog willen http://www.onlinekeystore(...)ve-CD-KEY-STEAM.html
Inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:34 schreef Frankii het volgende:
De hele dag werken terwijl je ook zou kunnen gamen of bier drinken![]()
![]()
Aw yeahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
InderdaadAl ga ik dat morgen helemaal goedmaken. Vrijgezellenfeest
Omgeving scheveningen en daarna een club Den Haagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aw yeahWaar gaat het feest heen?
Club Tiffany?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omgeving scheveningen en daarna een club Den Haag
XBLAquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja maar issie ook op PS3? En is dat XBLA / PSN spul of retail?
Ga COD4 spelen johquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vet hoor dom sprayen zoals Ross zou zeggen
Nog niet, wel in amerika maar in europa nog niet. Sony heeft troublesquote:
Wie speelt er dan ook gungamequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vet hoor dom sprayen zoals Ross zou zeggen
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als niet iedereen godmode had of onder de map zat zou ik dat zeker doen
Zo erg is het wel of ze moeten er onder tussen wat aan gedaan hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Dus ze spelen het spel niet zoals het bedoeld is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als niet iedereen godmode had of onder de map zat zou ik dat zeker doen
Heel je scherm stond een maand geleden vol met i've got this infection from blablabla.... mensen vliegen, zitten onder de map, kunnen niet dood of je hebt unlimited ammo in je clip dus een barrage van noobtubes vliegen om je heen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus ze spelen het spel niet zoals het bedoeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |