Dat kan gewoon met paypal, bestellen en dan zeggen dat het niet geleverd is.... ik weet alleen niet of ze dan bij MS kunnen gaan zeuren of het echt zo is. Maar via paypal werkt dat geschillen shit wel goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gebruiken, en zeggen nee die werkte ook niet
Haha ja ik kwam heel toevallig in een potje, waar jij ook in zatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
Hey Nick was jij dat?![]()
Wel grappig dat CS:GO Moet alleen nog erg wennen. Heb echt al 5 jaar geen CS laat staan een shooter gespeeld. Vanavond maar weer even verder dan.
Die gast is sowieso wel lachen :quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Meer mensen van deze! en iedereen is weer happy!
Striker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef Rossdale het volgende:
9-1 spelen op de_dust, I love this game
ik krijg hem nog steeds niet opgestartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
Sleeping Dogs verhaal uitgespeeld.
Beter als de meeste films tegenwoordig.
Vind ik ook. Had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
Counter strike speelt heerlijk op 360![]()
![]()
lijkt cod welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vond het niet echt lekker werken. 30 minuten wachten om een potje te spelen..
Wat is jouw tag eigenlijk? Heb je Sommy in je lijst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind ik ook. Had ik echt niet verwacht.
Vind het wel echt jammer dat je niet kan zoeken op Maps.
Inderdaad, wat is hij heerlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
Counter strike speelt heerlijk op 360![]()
![]()
Dat is wel ruk ja, maar quick match werkt gelukkig wel prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vond het niet echt lekker werken. 30 minuten wachten om een potje te spelen..
Het is release he, dan is het wel te verwachten. Heb alleen toen straks met party problemen gehad, daarna niet meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |