minimap zit er in, hotkeybar nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
Minimap, bank om items in te bewaren en een hotkey voor healthkits zouden geen overbodige luxe zijn voor Borderlands 2
Dit zijn waarschijnlijk toch gewoon screenshots van filmpjes, of pc versie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef KoningStoma het volgende:
Die zijn fraai ja. Ik ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien op de xbox.
Mjah een goed wapen vinden is zo'n beetje het hele doel van Borderlandsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat vond ik ook storend aan Borderlands het werd ook snel makkelijk als je een goede gun had met ammo.
En die bank?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
minimap zit er in, hotkeybar niet
daar kan ik niet over oordelen want het was een combat georienteerde demo. maar aangezien die wel in moxi riotdome zat, zal die ook wel bij 2 er bij zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah een goed wapen vinden is zo'n beetje het hele doel van Borderlands
[..]
En die bank?
Oh die DLC zijn we nog niet aan begonnen, eerst in playthrough 2 naar lvl 50 lvlen.. wel irritant want ik heb iets van 5 oranje wapens ofzo in m'n backpack al weet ik niet precies waarom ik die bewaar aangezien ik niet van plan was om nog een ander character te beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar kan ik niet over oordelen want het was een combat georienteerde demo. maar aangezien die wel in moxi riotdome zat, zal die ook wel bij 2 er bij zitten
Screen is niet van mij (is een beta), maar het is toch belachelijk dat je voor dit soort shit ook al moet gaan betalen? Net als dat je hele fucking dashboard nog steeds vol staat met ads als je Gold hebt. Waardeloos, ook al kost het maar een paar dollar per maand...quote:
Volgens mij een mooie extra voor gold members, niks mis meequote:
Ik ben gestopt omdat er niemand was. Wil wel weer online gaan?quote:
Laat die kniffie thuis hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen Mysteryland.![]()
Wel pauper weer lijkt het te worden. Regen.
Nee Stef, ik ga vooruit terwijl de wereld stil blijftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent veranderd sinds diablo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |