SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• Patje1987
• Silk
• krullenbolletje
• Leeell
• Beach
• sinterklaaskapoentje + vriend
• Faxie
• wietparkiet
• Dimens
Misschien:
• Desunoto
• heloef
• xSummergirlx
• Amoeba
• Murdera
• Ezechielk
Wie neemt wat mee?
Dromenvangertje: Doos frikandellen, 2 flessen wijn, 1 fles cosmopolitan, waterpistooltjes, shasliks
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum, 'hollandse groente' en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq, (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) luchtbedpomp, servetjes en plastic bekertjes.
Intronic - Uft: Sateetjes, wijn, flessen frisdrank, satésaus.
FL_Freak: Kratje bier, hamburgers voor BBQ
Ro_ald: Wat eten en drinken
Plastic_zak: Kratje bier, wat kanon en wat eten voor op de bbq
sinterklaaskapoentje & vriend: bier
krullenbolletje: 2 zakken chips en fris
Beach: Bak salade, fles wijn, plastic bordjes en bestek
wietparkiet: Krat Grolsch
Faxie: cola en vlees
leeell: vodka en stralende persoonlijkheid
Dimens: Marshmallows en iets makkelijk mee te nemen qua drank
Silk en Patjen: Krat bier, amaretto, aardappel/huzarensalade, satesaus.
Oerbeer: Paar sixpacks cola/fanta/bier, stokbroden + kruidenmeuk
[ Bericht 0% gewijzigd door Dromenvangertje op 25-08-2012 10:05:37 ]
Ik heb trouwens m'n vader gevraagd of hij nog iemand kent met een legertent, want hij heeft wel connecties in de buurt van lelystad.quote:
Supertof. Ik kan er eventueel zelfs wat voor betalenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens m'n vader gevraagd of hij nog iemand kent met een legertent, want hij heeft wel connecties in de buurt van lelystad.
Hij gaat er achteraan bellen, ik hoor het vanavond.
Ik ben rond 12 uur op het strandje met wat opzetten. Vanaf 13-14-15 komt iedereen opdagen zo'n beetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Desunoto het volgende:
Misschien kom ik ook even langs, want ik woon heel dichtbij. Maar niet meer 's avonds want ik moet wat andere dingen doen en dan zondagochtend moet ik ongebruikelijk vroeg opstaan.
Vroeg in de middag lijkt me beter.
Hoe vroeg zitten jullie daar al? Hoe vroeger, hoe beter voor mij. (m.a.w: hoe eerder op de dag, hoe langer ik kan blijven)
Cool dan ben ik niet de enige die er ook al is om 13.00quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef Desunoto het volgende:
Oké, klinkt goed. Als ik zo rond 13:00 aankom dan kan ik zo'n 3 uurtjes blijven.![]()
Trouwens, iets noordelijker op dat strandje kan je kano's huren geloof ik. Tenminste, ik heb dat een aantal keer gedaan maar dat is alweer wat jaartjes geleden. Ze moeten natuurlijk ook open zijn en het weer moet meezitten. Maar misschien een idee?
Ja dat is van Paradiso. Kan je ook windsurf dingen huren etc. Voor de liefhebber zeker een optie. Best wel leuk om te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef Desunoto het volgende:
Oké, klinkt goed. Als ik zo rond 13:00 aankom dan kan ik zo'n 3 uurtjes blijven.![]()
Trouwens, iets noordelijker op dat strandje kan je kano's huren geloof ik. Tenminste, ik heb dat een aantal keer gedaan maar dat is alweer wat jaartjes geleden. Ze moeten natuurlijk ook open zijn en het weer moet meezitten. Maar misschien een idee?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kano'ensowieso dat ik dat wil doen
De kans dat m'n vader die legertent kan lenen is ook nihilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Weersverwachtingen zien er wel matig uit voor zaterdag
Hoelaat dan eigg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WATERFIETSEN
wie wil met mij waterfietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |