abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115859464
Gatverdameme wat kan ik slecht tege die viese pedo\s ze moete gewn ze lul eraf hakken en ophange aan ze ballen gadverdamen nog ana toe wat smerig die man komt er vast mee weg met een takstrafje als het aan deze land ligt
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:31:02 #127
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115859594
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Staan ook triestig veel fouten in het stuk:

betekend

Mede eigenaar

Noodgedwongen feit
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
Gatverdameme wat kan ik slecht tege die viese pedo\s ze moete gewn ze lul eraf hakken en ophange aan ze ballen gadverdamen nog ana toe wat smerig die man komt er vast mee weg met een takstrafje als het aan deze land ligt
Spellingscontroleur iets voor jou, debeterebob? DOE HIER IETS AAN! :P
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_115859648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

[..]

Spellingscontroleur iets voor jou, debeterebob? DOE HIER IETS AAN! :P
Ik hoop nooit zo'n persbericht te hoeven schrijven, laat staan zo'n verklaring.
pi_115861990
quote:
Ja en laten we ook meteen de sharia maar invoeren of niet? Hij heeft haar niet verkracht... die overdreven pedo hunter reacties meteen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_115862173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja en laten we ook meteen de sharia maar invoeren of niet? Hij heeft haar niet verkracht... die overdreven pedo hunter reacties meteen.
:')
pi_115862202
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:49 schreef StevenPaul het volgende:

[..]

:')
Ja kom op zeg, kun je wel zo'n dwaze smiley posten, maar we hebben het niet over een baby verkrachter hier. Gewoon een domme ransaap die Jelle
٩๏̯͡๏)۶
pi_115862212
Dat kind is 15, van pedofilie is geen sprake. Hooguit is die jongen een smeerlap, maar ik ben ondertussen een paar keer in het KPD forum geweest, die lopen hier ook rond.

Geen idee wie die darter is, overigens, nog nooit van gehoord.
-nee-
pi_115862273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, kun je wel zo'n dwaze smiley posten, maar we hebben het niet over een baby verkrachter hier. Gewoon een domme ransaap die Jelle
Die dwaze smiley is omdat jij je nogal laat trollen.
pi_115862329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef StevenPaul het volgende:

[..]

Die dwaze smiley is omdat jij je nogal laat trollen.
Je hebt gelijk bij nader inzien, had de post van Jahr00n te vlug gelezen, het was idd een ironische post zie ik nu.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:59:33 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115862500
Haha dat artikel op 'dartskrant' is ook door dwazen geschreven. "Wij stonden voor een noodgedwongen feit" :')

Ze bedoelen waarschijnlijk voldongen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_115862512
Darters zijn ook allemaal achterlijke bijstandfiguren die teveel vrije tijd hebben
pi_115862604
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Silenus het volgende:
Haha dat artikel op 'dartskrant' is ook door dwazen geschreven. "Wij stonden voor een noodgedwongen feit" :')

Ze bedoelen waarschijnlijk voldongen.
hihi, ik was eerder.

Spuit11.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:02:44 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115862630
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

hihi, ik was eerder.

Spuit11.
Ja overheen gelezen, sorry. :'(
Gourmetten of steengrillen?
pi_115862677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
De ransbak heeft zijn excuses gemaakt. Volgens de Televaag heeft hij een persverklaring doen uitgaan via 'De Dartskrant' :')

Inhoud van de verklaring is als volgt:
Klik.

Oh boo-fucking-hoo. :r

Hij kende het meisje al een tijdje en wist van haar psychiatrische problemen, maar dat ze zo groot waren had hij zich niet gerealiseerd? Tuurlijk, daarom knal je er een mail richting haar ouders achteraan nadat je haar verzocht hebt de foto's voor zichzelf te houden? Pleurt op!

P.S. Even voor de duidelijkheid. Ik ga hier geen moraalridder/pedohunter uithangen. Over puur het leeftijdsverschil zul je mij niet horen; ik ging op mijn 16e ook met iemand van 27. Die relatie heeft vier jaar geduurd. Maar dit meisje is verstandelijk gehandicapt, en 15 is wettelijk strafbaar, 16 niet meer. Heeeeeel groot verschil!
Ik vind dit leeftijdsverschil juist wel heel erg. :') Als je 16 bent mag je net brommer rijden en iemand van 27 is al bezig met carrière maken. _O- Dus uiteindelijk waren jullie 20 en 31? Dat vind ik echt een heel groot verschil, sorry. Kijk, als je meer dan tien jaar had gewacht, had het allemaal minder erg geweest. 30 en 41 klinkt dan weer niet zo pedo, maar tijdens jullie relatie was hij dus bijna 170% jouw leeftijd.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:10:59 #140
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115862943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik vind dit leeftijdsverschil juist wel heel erg. :') Als je 16 bent mag je net brommer rijden en iemand van 27 is al bezig met carrière maken. _O- Dus uiteindelijk waren jullie 20 en 31? Dat vind ik echt een heel groot verschil, sorry. Kijk, als je meer dan tien jaar gehad had het allemaal minder erg geweest. 30 en 41 klinkt dan weer niet zo pedo, maar tijdens jullie relatie was hij dus bijna 170% jouw leeftijd.
Dat mag jij inderdaad heel erg vinden. Ik wilde gewoon open kaart spelen; het is mij niet te doen om Jelle Klaasen geheel de grond in te boren. Ik veroordeel zijn acties, that's all. En persoonlijk vind ik 15 en 16 (zeker als er een verstandelijke handicap in het spel is) gevoelsmatig een groot verschil. Eveneens is dat juridisch ondersteund; seksuele omgang met een 16jarige is toegestaan, met een 15jarige niet. Tevens is Jelle Klaasen een redelijk publiek figuur (dus druk van pers e.d. bij een relatie, nogmaals; ze is verstandelijk gehandicapt!), mijn ex was dat absoluut niet.

En voor jouw beeldvorming; mijn ex stuurde dergelijke teksten niet naar mij, en mijn ouders wisten ervan en vonden het ok. Hij stuurde dus ZEKER geen mailtjes naar mijn ouders. Hij kwam gewoon bij ons over de vloer, bleef slapen, alles. Ook zijn vriendengroep en ouders waren volledig op de hoogte van alles wat er speelde, en hoewel zijn vrienden in eerste instantie hun wenkbrauwen wel even omhoog trokken, is dat later helemaal bijgetrokken en hoorde ik er gewoon bij. Wel is mijn moeder op date 1 meegegaan om zich ervan te overtuigen dat zijn bedoelingen OK waren. Ik was namelijk ontzettend verliefd op hem, en ze was bang dat ik me mede door die verliefdheid zou laten dwingen tot dingen die ik niet wilde. Ze vond hem echter een 'prima jongen', en ik heb ook nergens spijt van. Ja, van hoe ik hem behandeld heb in de laatste weken van onze relatie, maar dat is voer voor een andere discussie.
goede FOK!ster jij _0_
pi_115863012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dat mag jij inderdaad heel erg vinden. Ik wilde gewoon open kaart spelen; het is mij niet te doen om Jelle Klaasen geheel de grond in te boren. Ik veroordeel zijn acties, that's all. En persoonlijk vind ik 15 en 16 (zeker als er een verstandelijke handicap in het spel is) gevoelsmatig een groot verschil. Eveneens is dat juridisch ondersteund; seksuele omgang met een 16jarige is toegestaan, met een 15jarige niet. Tevens is Jelle Klaasen een redelijk publiek figuur (dus druk van pers e.d. bij een relatie, nogmaals; ze is verstandelijk gehandicapt!), mijn ex was dat absoluut niet.

En voor jouw beeldvorming; mijn ex stuurde dergelijke teksten niet naar mij, en mijn ouders wisten ervan en vonden het ok. Hij stuurde dus ZEKER geen mailtjes naar mijn ouders. Hij kwam gewoon bij ons over de vloer, bleef slapen, alles. Ook zijn vriendengroep en ouders waren volledig op de hoogte van alles wat er speelde, en hoewel zijn vrienden in eerste instantie hun wenkbrauwen wel even omhoog trokken, is dat later helemaal bijgetrokken en hoorde ik er gewoon bij. Wel is mijn moeder op date 1 meegegaan om zich ervan te overtuigen dat zijn bedoelingen OK waren. Ik was namelijk ontzettend verliefd op hem, en ze was bang dat ik me mede door die verliefdheid zou laten dwingen tot dingen die ik niet wilde. Ze vond hem echter een 'prima jongen', en ik heb ook nergens spijt van. Ja, van hoe ik hem behandeld heb in de laatste weken van onze relatie, maar dat is voer voor een andere discussie.
Ohhhhhh, dat is dan eigenlijk meer een vriendje/vriendinnetje-relatie. Dat valt dan nog wel mee. :) Ik dacht even dat het ging om een wilde relatie met pieken en dalen, seks totdat het weer ochtend wordt, vakanties naar verre landen etc. etc.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:19:21 #142
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115863182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ohhhhhh, dat is dan eigenlijk meer een vriendje/vriendinnetje-relatie. Dat valt dan nog wel mee. :) Ik dacht even dat het ging om een wilde relatie met pieken en dalen, seks totdat het weer ochtend wordt, vakanties naar verre landen etc. etc.
Vakanties naar verre landen, nee. De rest ja. Waar baseer je dat vriendinnetje/vriendje nou weer op? Juist vanwege dat leeftijdsverschil en me being a minor zijn onze ouders erbij gehaald toentertijd. Nu zou ik daar (meaning het toestemmings-vraag-gedeelte) niet meer aan beginnen, maar inmiddels ben ik ook 24.

Trouwens, bij verdere vragen stel ik voor dat je me PM-t/DM-t. Ben bereid volledige openheid van zaken te geven, voor zover het ertoe doet. Laten we nu hier maar weer ontopic gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mucha-Girl op 22-08-2012 13:24:30 ]
goede FOK!ster jij _0_
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:11:39 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115869899
Erg slim van hem ja. :')14.gif
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:16:58 #144
357659 sjipsjap
voorjekijkendoorlopen
pi_115870108
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef leeell het volgende:
mensen die niet minderjarige chimeids hosselen :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:22:28 #145
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_115870332
je mond zal openvallen na het zien van de dart in mijn broek

jackpot
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:31:35 #146
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_115870664
Onterechte klacht, want elke eckte man valt op 15 jarige meisjes.

Dat is normaal in de natuur.

Als je 15 bent, ben je namelijk vruchtbaar en in de natuur is het zo, dat dat aantrekkelijk is voor een man.

Een man valt dus voor 15 jarige smadjes en niet voor 45 jarige feministische oma's met kort pittig kapsel.

De wijze waarop deze Jelle - die ik verder niet ken, ik volg geen shownieuws of andere faalprogramma's - deze 15 jarige meid verleidt is echter niet goed te praten, als ik het verhaal zo lees (aangenomen dan dat het verhaal klopt).

Maar er is niets normaler dan een volwassen man die voor de charmes van een tienermeisje valt. Alleen extremistische feministen willen ons anders doen geloven, maar extremistische feministen gaan maar fijn in Zweden wonen, waar ze naar hartenlust mannen vals kunnen beschuldigen. :W
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:34:24 #147
pi_115870776
quote:
Zoveel spelfouten. :'(

Je tekst is gewoon niet meer leesbaar. Of moet dit Afrikaans voorstellen of zo? ;(
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:39:10 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115870962
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht, want elke eckte man valt op 15 jarige meisjes.

Dat is normaal in de natuur.

Als je 15 bent, ben je namelijk vruchtbaar en in de natuur is het zo, dat dat aantrekkelijk is voor een man.

Een man valt dus voor 15 jarige smadjes en niet voor 45 jarige feministische oma's met kort pittig kapsel.

De wijze waarop deze Jelle - die ik verder niet ken, ik volg geen shownieuws of andere faalprogramma's - deze 15 jarige meid verleidt is echter niet goed te praten, als ik het verhaal zo lees (aangenomen dan dat het verhaal klopt).

Maar er is niets normaler dan een volwassen man die voor de charmes van een tienermeisje valt. Alleen extremistische feministen willen ons anders doen geloven, maar extremistische feministen gaan maar fijn in Zweden wonen, waar ze naar hartenlust mannen vals kunnen beschuldigen. :W
Maar dan moet je ook een volwassen kerel zijn en er niks mee doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:42:02 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115871070
Zo te zien is die Klaasen zelf ook niet het scherpste potlood van het doosje.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:48:10 #150
pi_115871312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook een volwassen kerel zijn en er niks mee doen.
Ik zou er zelf niets mee doen. Maar goed, ik wil geen gezeik. Ik kan me echter wel voorstellen dat andere mannen niet hun hele leven als een autist op een zolderkamer willen doorbrengen.

Maar wat is er nu mooier dan romantiek tussen een man en een vijftienjarig meisje? O+

Twintig jaar geleden was dat heel normaal en nu moet je verplicht met een man of een zuur feministisch wijf naar bed. ;(

Nogmaals: de wijze waarop deze meneer Jelle het heeft aangepakt is zeker laakbaar. Maar een relatie tussen een man en een vijftienjarig meisje is het meest natuurlijke en normale dat er bestaat. Ik doe niet mee aan die feministische hysterie, sorry. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')