Maar Leverkusen kon na de wedstrijd wel om Messi zijn shirtje vechtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Omdat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Joden die Duitsers steunenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Gedoe met potten bij de loting.quote:
Omdat Ajax wel op het hoogste podium wil spelen maar de grote clubs liever niet wil loten.quote:
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:
ik ben voor de jongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Als Kyiv wint zitten ze in Pot 3.quote:
Hoeft niet als je in pot2 zit kan je ook een lastige club uit pot3 loten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Owja, natuurlijk. Had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3
Joden, Duitsers, Tweede Wereldoorlogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |