Asura Guardian of Engineer hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Dit dus. Wilde eerst voor Asura Elementalist gaan, maar nu hier iedereen voor kiest pas ik. Heb een tijdje aan Charr warrior zitten denken, maar ik had ook problemen dat ik niet bij een target kon blijven. Werd voortdurend rond gekited in PvP.
Ranger een paar keer geprobeerd, maar ging al snel vervelen, gister weer eventjes Guardian gespeeld, voelde erg goed, vooral een groepje monsters inelkaar timmeren, hoger level dan jezelf met volle HP bol. Die healing is erg badass.
Charr Guardian it will be!
De volgende gebieden zijn meestal gedeeld door twee rassen. Norn en Charr delen Diessa Plateau, Norn en human delen Snowdrift nogwat. Asura en Sylvari hebben ook samen een gedeelde 15-25 zone. Hoe het daarna gaat, weet ik niet. Zo ver ben ik nog niet gekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef RenZeru het volgende:
Die 5 verschillende startgebieden lopen tot ongeveer level 15 toch?!
Of zijn de volgende gebieden ook nog per ras verschillend?
Juist niet, je betaalt geen maandelijkse fee en kunt dus helemaal in je eigen tempo gaan spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef LinQ het volgende:
Grootste probleem is om tijd te vinden om te spelen.
Eensch. In WoW heb ik dat ook altijd gedaan en op een gegeven moment had ik een heerlijke warlock build die niet ergens stond uitgelegd op een website oid. Kon toen aardig knallen in PVPquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, je betaalt geen maandelijkse fee en kunt dus helemaal in je eigen tempo gaan spelen.
Zag op gw2guru ook alweer allerlei posts over de perfecte PvP build, AoE 'pwnage' enzo, snap dat echt niet hoor, speel gewoon hoe je zelf wilt denk ik dan altijd maar.
Dat de 1% van de gehele populatie die op top-niveau zal sPvPen zulke builds neemt snap ik dan weer wel, maar voor de rest is het toch gewoon veel leuker om zelf een build te bedenken die bij jouw playstyle past ?
Zelfde hier, vaak bleek ik zelfs het tegenovergestelde te hebben van de op dat moment ''cookie-cutter'' build, liepen er alleen maar demonology Locks rond, was ik een destruction Lock, en op mijn Rogue altijd daggers gehad ondanks dat dit ook vaak werd afgeraden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch. In WoW heb ik dat ook altijd gedaan en op een gegeven moment had ik een heerlijke warlock build die niet ergens stond uitgelegd op een website oid. Kon toen aardig knallen in PVP. Nu doe ik precies hetzelfde en trouwens is de build nu ook niet zo verschrikkelijk boeiend, het is redelijk compact.
Jaaaaa, destro lockquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfde hier, vaak bleek ik zelfs het tegenovergestelde te hebben van de op dat moment ''cookie-cutter'' build, liepen er alleen maar demonology Locks rond, was ik een destruction Lock, en op mijn Rogue altijd daggers gehad ondanks dat dit ook vaak werd afgeraden.
Ik vond het vooral jammer dat ze Curse of Shadows toen hebben aangepast waardoor Shadow Resistance niet meer onder ''0'' kon komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaaaa, destro lock. Vond het wel kut dat er op een gegeven moment een talent redesign werd gedaan (vanilla) waardoor ik al mijn instellingen kwijt was
.
[/wow]
Noem de plussen en minnen eens danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Typisch het volgende:
Guardian, thief of elemenalist verdomme lastig.
Ik heb expres nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Noem de plussen en minnen eens dan
Kan me dat nog wel herinneren ja, alleen met Curse of the Elements. Zo'n warrior met 5.5k health die je stoer komt chargen...5.3k soulfire tegen z'n hoofd, en dan maar lachen terwijl die weg probeert te rennen. Ah...good times.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat ze Curse of Shadows toen hebben aangepast waardoor Shadow Resistance niet meer onder ''0'' kon komen.
Weg waren mijn 5k shadowbolt crits @ lvl 60.
Destro Lock (L) Heb ik ook nog steeds. Warlock speelde zo heerlijk! Altijd top DPS in Raids!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfde hier, vaak bleek ik zelfs het tegenovergestelde te hebben van de op dat moment ''cookie-cutter'' build, liepen er alleen maar demonology Locks rond, was ik een destruction Lock, en op mijn Rogue altijd daggers gehad ondanks dat dit ook vaak werd afgeraden.
Ik had ook een Destro Lockquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef feyregy het volgende:
Na lang nadenken heb ik toch mijn lijstje compleet. Ik zal gaan voor:
Charr Guardian
Human Ranger
Asura Engineer
Norn Thief
Sylvari Elementalist
En de andere classes die ik nog niet heb zullen dan vanzelf volgen..
[..]
Destro Lock (L) Heb ik ook nog steeds. Warlock speelde zo heerlijk! Altijd top DPS in Raids!
Same story.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik had ook een Destro Lock <3 maar sinds Cata vond ik hem niet meer fijn spelen. Ondertussen speel ik helemaal geen WoW meer.
Haha hier ook. Heb in de tussentijd wel SWTOR geprobeerd, maar dat kon me niet lang genoeg boeien..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef feyregy het volgende:
[..]
Same story.
GW2 is the next big thing
Ik heb Age of Conan, Warhammer, en RIFT geprobeerd sindsdien, geen enkele langer dan 2 maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Haha hier ook. Heb in de tussentijd wel SWTOR geprobeerd, maar dat kon me niet lang genoeg boeien..
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Over een jaar is de helft toch al weer gestopt die hier nu post
Als het niet meer is..
Heb ik ook geprobeerd. Was leuk voor een maand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Haha hier ook. Heb in de tussentijd wel SWTOR geprobeerd, maar dat kon me niet lang genoeg boeien..
Dit, ook nog LOTR trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb Age of Conan, Warhammer, en RIFT geprobeerd sindsdien, geen enkele langer dan 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |