Ik denk dat ze soms uitschieten en dat er dan een teen in je reet floept. Of de hele voet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef BrokenArrow het volgende:
Wat heeft deze met seks te maken dan?
Dus als je zusje van vijf s'ochtends over je heen loopt krijg je een harde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef TramplingGuyNL het volgende:
nou ja.. seksueel.. het is fetish en daarbij voor sommigen dus erg seksueelmachtsspel.. maar ook als minder 'kinky': massage, is in een zekere manier ook opwindend
lekker kort door de bocht weer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dus als je zusje van vijf s'ochtends over je heen loopt krijg je een harde?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Nestalgie het volgende:
Erg lekker als ze het goed kan lijkt me.
Wat wil je dan horen? Geweldige hobby! ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef TramplingGuyNL het volgende:
[..]
lekker kort door de bocht weer..
En dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Je maakt hiervoor speciaal een account aan?![]()
![]()
![]()
Als het zo'n thaise wijfje is, lijkt het me een lekkere massage.quote:
Uiteindelijk koos je zelf voor haar of zeg ik nu iets raars?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Wandtegeltje het volgende:
Mijn ex walste zelfs over me heen, maar ook daar werd ik niet opgewonden van...
Nee, maar in 15 jaar kan er veel veranderen hé ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef MikeHoogvliet het volgende:
[..]
Uiteindelijk koos je zelf voor haar of zeg ik nu iets raars?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |