SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Zelfde als waar hij het goedkoopste is.quote:
¤?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als waar hij het goedkoopste is.
Nee lires maar kan ook in pessetaquote:
Goedkoopste die er wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Je apparatuur kopen bij DixonsDat zijn echt afzetters.
Ja feit. Ik had een keer daaar boxjes gekocht maar die dingen waar vies slecht, toen terug gebracht en kreeg ik een fucking tegoed bonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Je apparatuur kopen bij DixonsDat zijn echt afzetters.
Nee, gewoon van zijn baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zwart geld van de straat zeker
originele spelling van het woord portefeuillequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
Eerst mijn portefuile even zoeken. Contant betalen is wel lame maar dan heb ik dat geld tenminste niet meer hier.
Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga eten koken. Ik zal straks je Ronaldo teruggeven Rijst, ik heb hem niet verkocht gnagna
GTA in Hong Kong. Mijn rootsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede game?Wat moet je doen? Wat houdt het in?
yup erg leuk spel. Als undercover agent ga je in zo'n Triad in Hong Kongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede game?Wat moet je doen? Wat houdt het in?
Bouw je xbox om en download hemquote:
Ik dacht Hong Kongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup erg leuk spel. Als undercover agent ga je in zo'n Triad in Tokio. Beetje allerlei soorten missies doen en door de stad rijden enzo. Ook wel een goede verhaallijn, maakt het ook allemaal wat beter. Zelfde met Yakuza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |