abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115834151
Ik hed dus een hogedruk reiniger van de Aldi :@ met zo een apart tankje voor reinigingsmiddel
En dat is nu dus leeg :')
Aangezien hier alles op een koopje moet :D is naar de winkel rennen en een duur flesje van Karcher oid geen optie
Dus Fokkertjes wat stoppen jullie voor huismiddeltjes erin :?
Ajax allesreiniger,soda,jif,seepsop of wat -O-
pi_115834305
Niets
Huh?
pi_115834373
Inderdaad niks, anders zou ik er gewoon een goedkoop allesreinigertje in doen of zo :')
pi_115834677
Ik zou niet iets van zeep doen (als je al schoonmaakmiddel wil gebruiken) want dat kan neerslaan in de spuitmond met verstoppingen als resultaat. Gebruik dan iets van een allesreiniger maar liever zou ik gewoon niets gebruiken, een hoge drukreiniger reinigt van zichzelf al goed genoeg. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115835024
Ik gebruik er helemaal niks bij. Ligt er ook een beetje aan wat je gaat schoonmaken? Anders kan je altijd hetgeen wat je gaat reinigen eerst met een middel insprayen ofzo en na het intrekken met de hogedruk doen
pi_115836008
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik gebruik er helemaal niks bij. Ligt er ook een beetje aan wat je gaat schoonmaken? ......
Dakterras, tegels met mos etc en de auto/motorfiets ;)
pi_115836762
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dakterras, tegels met mos etc en de auto/motorfiets ;)
voor dakterras en tegels: niets. Auto/motorfiets eerst een keer afspoelen, dan insprayen met dasty en weer afspuiten? :P
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:32:48 #8
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115839642
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
Ik zou niet iets van zeep doen (als je al schoonmaakmiddel wil gebruiken) want dat kan neerslaan in de spuitmond met verstoppingen als resultaat. Gebruik dan iets van een allesreiniger maar liever zou ik gewoon niets gebruiken, een hoge drukreiniger reinigt van zichzelf al goed genoeg. ;)
Hm, is dat niet een kwestie van na afloop even een secondetje doorspoelen met enkel water?
Dr staat zoveel kracht op dat ik me niet kan voorstellen dat er restjes achterblijven.
Ook hoi !
pi_115843741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Hm, is dat niet een kwestie van na afloop even een secondetje doorspoelen met enkel water?
Dr staat zoveel kracht op dat ik me niet kan voorstellen dat er restjes achterblijven.
Resten van een schoonmaakmiddel kunnen lastiger zijn dan je denkt, zeker zeepresten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115848110
Azijn. Zeker tegen mos en groene aanslag werkt dit. Zeker als je antikalkazijn neemt
pi_115856316
Allesreiniger doet het prima, als je maar zorgt dat je na het schoonmaken de machine even door laat spuiten met schoon water. Dan kun je er bijna alles mee verspuiten. Gebruik trouwens liever niet de meest schuimende middelen, daar heb je niks aan dan alleen veel schuim.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:45:37 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126850016
Het enige HDR-topic wat ik zo snel kon binnen. We hebben hier een kärcher hogedrukreiniger die na een winter in de schuur geen druk meer geeft. Je hoort hem aanslaan, de watertoevoer is in orde, maar de motor begint niet meer te draaien. Bij het aansluiten op een ander stopcontact vliegt de stop eruit :')

Iemand ideeën of ervaringen met die Kärcher krengen? :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126851986
Er is water in blijven staan en kapot gevroren? Of ergens water in gelopen waardoor hij kortsluiting maakt.
Die van ons is vorige maand overleden nadat de stop eruit vloog met aanzetten.
Beetje jammer na 2 jaar, alleen gebruikt om de tegels schoon te spuiten in de tuin :/
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:46:23 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126852268
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef deadly_kiss het volgende:
Er is water in blijven staan en kapot gevroren? Of ergens water in gelopen waardoor hij kortsluiting maakt.
Die van ons is vorige maand overleden nadat de stop eruit vloog met aanzetten.
Beetje jammer na 2 jaar, alleen gebruikt om de tegels schoon te spuiten in de tuin :/
Ja hier ook, maar zo te horen (en te lezen na wat gegoogle) dus een bekend euvel :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126867750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef luigisix het volgende:
Azijn. Zeker tegen mos en groene aanslag werkt dit. Zeker als je antikalkazijn neemt
Prima middel. Maar ik weet niet of het zo lekker in de HD-reiniger is. Het beste eerst aanbrengen, tijd inwerken en als laatste de HD- met water erover.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')