Dakterras, tegels met mos etc en de auto/motorfietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik gebruik er helemaal niks bij. Ligt er ook een beetje aan wat je gaat schoonmaken? ......
voor dakterras en tegels: niets. Auto/motorfiets eerst een keer afspoelen, dan insprayen met dasty en weer afspuiten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dakterras, tegels met mos etc en de auto/motorfiets
Hm, is dat niet een kwestie van na afloop even een secondetje doorspoelen met enkel water?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
Ik zou niet iets van zeep doen (als je al schoonmaakmiddel wil gebruiken) want dat kan neerslaan in de spuitmond met verstoppingen als resultaat. Gebruik dan iets van een allesreiniger maar liever zou ik gewoon niets gebruiken, een hoge drukreiniger reinigt van zichzelf al goed genoeg.
Resten van een schoonmaakmiddel kunnen lastiger zijn dan je denkt, zeker zeepresten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hm, is dat niet een kwestie van na afloop even een secondetje doorspoelen met enkel water?
Dr staat zoveel kracht op dat ik me niet kan voorstellen dat er restjes achterblijven.
Ja hier ook, maar zo te horen (en te lezen na wat gegoogle) dus een bekend euvelquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef deadly_kiss het volgende:
Er is water in blijven staan en kapot gevroren? Of ergens water in gelopen waardoor hij kortsluiting maakt.
Die van ons is vorige maand overleden nadat de stop eruit vloog met aanzetten.
Beetje jammer na 2 jaar, alleen gebruikt om de tegels schoon te spuiten in de tuin :/
Prima middel. Maar ik weet niet of het zo lekker in de HD-reiniger is. Het beste eerst aanbrengen, tijd inwerken en als laatste de HD- met water erover.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef luigisix het volgende:
Azijn. Zeker tegen mos en groene aanslag werkt dit. Zeker als je antikalkazijn neemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |