Waarschijnlijk rond de $7.00quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En wat mogen de portokosten dan wel zijn
Oh ok. Dat is dan nog beterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De porto kosten zijn niet zo hoog, en kan hier wel een paar krijgen voor hem.
Zijn vrij simpele nomex/leer handschoene. Maar wel lekker om mee te werken. Hebben geen voering oid en zijn heel soepel en ze kunnen behoorlijk wat hebben.quote:
lolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zijn net gevoelsechte condome
hehe, gaan we tegen elkaar op concureren?quote:
nee allemaal voor eigen gebruikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, gaan we tegen elkaar op concureren?
Ik weet dat ik zoinder probleem een extra paar op de kop kan tikken, maar meer dan twee (waarschijnlijk ook nog eens in verschillende maten) gaat denk ik niet lukken. Tenslotte wil ik als ik zelf welke nodig heb nog naar de supply guy kunnen lopen en niet dat hij me verteld dat ik er al twee gekregen heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol
Maarja, reden dat ik het vraag is dat ik, mocht jij een paar naar hoogvlieger opsturen, ik ook wel geïnteresseerd ben. Zou meteen portokosten sparen enzo.
enquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, doe mij er maar een stuk of 100. kan ik ze mooi met winst doorverpatsen
Lees antwoord aan sampiequote:
Oh ok. No problem. Hoogvlieger was eerstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zoinder probleem een extra paar op de kop kan tikken, maar meer dan twee (waarschijnlijk ook nog eens in verschillende maten) gaat denk ik niet lukken. Tenslotte wil ik als ik zelf welke nodig heb nog naar de supply guy kunnen lopen en niet dat hij me verteld dat ik er al twee gekregen heb.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb nog gevechtsrantsoenen in de aanbieding, op = op
Ik heb nog liggen:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Erwinnetje, welke conserven uit jullie mooie winkel raad jij aan?
Staat er bij jullie op de gevechtsratsoenen dan niet dat het niet (door) verkoopt mag worden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb nog gevechtsrantsoenen in de aanbieding, op = op
Nopequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Staat er bij jullie op de gevechtsratsoenen dan niet dat het niet (door) verkoopt mag worden?
Lasagnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen:
lasagne
Aardappels met varkensvlees en bonen
Macaroni
Stroganoff
Doperwten met hamburgers.
Maar ik wou zo'n Fray Bentos proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen:
lasagne
Aardappels met varkensvlees en bonen
Macaroni
Stroganoff
Doperwten met hamburgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |