quote:
Dank je Lotusssquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Ow en ik ben superblij met mijn HTC One X
Hoe zie je dat?quote:
Bedankt Lotusssquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Ow en ik ben superblij met mijn HTC One X
Quote notification, Lotusss reageerde op mijn FB post, en F5-enquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
[..]
Bedankt Lotusss
Yep! Even installeren. Had ik wegens ruimtegebrek op mijn oude foon alleen op mijn tablet staan, daarom hield ik het niet zo meer bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga je dan ook weer eens WF spelen?
M'n opa is in 2003 gestorven, en we kwamen er pas na zijn dood achter dat hij een graf geadopteerd had, door dat we toen de documenten er van vonden. Sindsdien gaan m'n ouders en ik er altijd een paar keer per jaar naar toe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heeft je opa ook contact met de family van PFC Zimber?
Tof, door alle vakantiegangers en zo speel ik nu nog maar tegen twee anderen, en dat is wel een beetje weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep! Even installeren. Had ik wegens ruimtegebrek op mijn oude foon alleen op mijn tablet staan, daarom hield ik het niet zo meer bij
Zo een?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik gebruik nog gewoon een foon uit de oertijd
Tof van je opa dat hij dat gedaan heeft, en van jullie dat jullie er nog steeds een paar keer per jaar heen gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
M'n opa is in 2003 gestorven, en we kwamen er pas na zijn dood achter dat hij een graf geadopteerd had, door dat we toen de documenten er van vonden. Sindsdien gaan m'n ouders en ik er altijd een paar keer per jaar naar toe.
Word Feud = scrabblequote:
Geloof het of niet, zo een model heb ik gehad, een Motorolaquote:
wordfeud. scrabble voor op android telefoons of iPhones. Je kan tegen random mensen spelen of mensen uitnodigen.quote:
In het Engels of nederlands?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Word Feud = scrabble
Ik speel het al meer dan een jaar dagelijks
Kan in heel veel talen. Ook NL en Engelsquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan in heel veel talen. Ook NL en Engels![]()
Je kan per game kiezen welke taal je wilt spelen.
Mijn nick op WF is Lotusss, voor als je een game wil uitproberen.quote:
Kewlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn nick op WF is Lotusss, voor als je een game wil uitproberen.
Je hebt van mij ook een uitnodigingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kewl
Mijne is GirlyAmber, -Amber- was already taken.
Ja zag ik net, al aangenomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt van mij ook een uitnodiging
Slaap lekker jochiequote:
Slaap lekker, kereltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |