SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
[ Bericht 5% gewijzigd door -Amber- op 21-08-2012 19:13:00 ]
Ja zag al dat ik het verkeerd gedaan had. Maar heb het inmiddels (hopelijk goed) aangepast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
Volgende keer het knopje [open nieuw deel] gebruiken. Dan wordt dit topic gekoppeld aan het vorige topic, en de OP automatisch meegenomen
Kijk eens ER, daar kun je nog wat van leren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zag al dat ik het verkeerd gedaan had. Maar heb het inmiddels (hopelijk goed) aangepast.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zag al dat ik het verkeerd gedaan had. Maar heb het inmiddels (hopelijk goed) aangepast.
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]OP ziet er weer goed uit
Nu even wachten tot Lotusss of Cobra dit topic koppelt
(Heb ik al in Foxtrot Bravo gevraagt hoor)
Wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kijk eens ER, daar kun je nog wat van leren!
Ik wist niet eens dat het mogelijk was een graf te adopteren. Margraten is inderdaad erg indrukwekkend. en word ik ook altijd stil van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef Royyy het volgende:
Morgen even naar de Amerikaanse begraafplaats in Margraten, naar het graf dat m'n opa daar had geadopteerd. Erg indrukwekkend altijd..
Van wie is het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef Royyy het volgende:
Morgen even naar de Amerikaanse begraafplaats in Margraten, naar het graf dat m'n opa daar had geadopteerd. Erg indrukwekkend altijd..
Die heb ik nog van toen ze gingen trouwenquote:
quote:
Blijft life sucking rotspulquote:
Maak je daar maar niet druk over, doe het beter dan jij het verschil weet tussen country en blue grass.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Amber, ik hoop niet dat jij je undercoverwerk net zo slecht doet als hier op FOK!
Bluegrass = Countryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maak je daar maar niet druk over, doe het beter dan jij het verschil weet tussen country en blue grass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |