Van de week nog onderdoor gefietstquote:
Er komt een jeugddiscotheek voor 12-16quote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef XIII. het volgende:
Dronten zou ook nog een uitgaansgelegenheid moeten hebben. De Rede is de enige, en volgens mij ook omdat zij als enige een vergunning krijgen. Alleen je ziet altijd dezelfde koppen daar.
Terwijl als je door West fietst je ongelooflijk veel 16/17/18-jarige ziet. Een discotheek zou goed moeten kunnen lopen. (Niet voor mij meer, ik heb die tijd gehad, maar ik ging altijd naar de meest gekke plekken in Nederland om uit te gaan bij gebrek in Dronten).
Ja. Marknessequote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chez is trouwens ook wel redelijk populair
Vreemd, na maanden krimp groeit de bevolking van de plaats Dronten bijna explosief, iemand enig idee?quote:1 januari 27.863
1 februari 27.871
1 maart 27.900
1 april 27.908
1 mei 27.901
1 juni 27.882
1 juli 27.862
1 august 27.821
1 septem 27.946
oh, en de CAH telt niet mee ?quote:In Dronten spreekt de jeugd zelfs het meest accentloze ABN
Weet ik veel, is dat jeugd?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef slangpie het volgende:
[..]
oh, en de CAH telt niet mee ?
Dat is toch ouwelulllencaféquote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, ik vind de overkant wel gezellig op zich, maar that's it.
oogsttijd, polen. De campings van de boeren zitten enorm vol atmquote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vreemd, na maanden krimp groeit de bevolking van de plaats Dronten bijna explosief, iemand enig idee?
toch niet allemaal buitelandse studenten ....![]()
Maar die Polen, die wonen hier toch niet ingeschreven?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
oogsttijd, polen. De campings van de boeren zitten enorm vol atm
maarre kan ook iets anders zijn, weet ik niet eens
Ja. En die wonen allemaal in de woonwijken tussen het normale volk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
alleen als ze lange tijd blijven, er zijn er wel een paar die het doen
maar nee, zal wel eerder studenten zijn
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morgen is toch gratis Hanzelijn?
Gezellig, misschien zien wij elkaar nog wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Gulmez het volgende:
ahaahah a morgen met de hanzeljn langs jullie dorp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |