Omdat de TS misschien freelance werkt als tekstschrijver en dat echt niet met een iPad te doen valt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef FredvZ het volgende:
Koop een ipad voor in de trein, veel handiger dan zo'n MBP.
En wat is het toch met mensen die denken alleen maar in de trein te kunnen zitten als ze een laptop meenemen?
Bleutooth toetsenbord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Omdat de TS misschien freelance werkt als tekstschrijver en dat echt niet met een iPad te doen valt?
Een HDD kan heus wel tegen een schokje hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Bleutooth toetsenbord.
Accu's zijn duur, zeker die externe shit.
En het is slecht voor je hdd in de trein, plus dat het ding hobbelt en dus niet werkt.
Wat is slecht voor mijn HDD in de trein? Opladen of überhaupt een laptop gebruiken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Bleutooth toetsenbord.
Accu's zijn duur, zeker die externe shit.
En het is slecht voor je hdd in de trein, plus dat het ding hobbelt en dus niet werkt.
Sorry dat mijn glazen bol je beroep niet heeft vertelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Omdat de TS misschien freelance werkt als tekstschrijver en dat echt niet met een iPad te doen valt?
Volgens mij zit er een SSD in je MBP. Die hebben geen last vast gehobbel/stoten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Wat is slecht voor mijn HDD in de trein? Opladen of überhaupt een laptop gebruiken?
Afijn, terug naar mijn vraag.
In de mba zit standaard een ssd. In de pro standaard een hdd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een SSD in je MBP. Die hebben geen last vast gehobbel/stoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |