abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2000 @ 16:12:14 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343207
Een zonnige dag in Almere en het is meteen raak: de youngsters Robin, Georgie en Ferdi weten niet hoe gauw ze hun T-shirt moeten uittrekken om hun blote bovenlijf te tonen aan de dames. (Kim houdt haar zuurstokroze jurkje voorlopig aan!)

Het is weer net als vorig jaar. Zal er weer een Karin opstaan die zich er over gaat beklagen?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 september 2000 @ 16:14:02 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_343212
net als vorig jaar is het in Alkmaar gewoon kloteweer
pi_343236
ach we weten allemaal wat er met narcissus is gebeurd... (om een lang verhaal kort te maken, hij verdronk)

Ik heb zo'n hekel aan van die gasten die perse hun T-shirt uit moeten trekken zodra het kwik boven de 15C komt, is er iemand die het ook echt wil zien? Ik denk het niet, ik in ieder geval niet...
(deze manier is helaas DE manier om het bakvissen publiek voor je te winnen)

en tegen de dames die het wel willen zien: mannen zijn geen lustobjecten! Wij zijn geen hompen vlees, wij hebben ook emoties! (two can play that game... jaja dames de emancipatie werkt jullie wederom tegen)

wat it ik eigenlijk te raaskallen?

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_343241
quote:
Op 15 september 2000 16:30 schreef PhalanX het volgende:

Ik heb zo'n hekel aan van die gasten die perse hun T-shirt uit moeten trekken zodra het kwik boven de 15C komt, is er iemand die het ook echt wil zien? Ik denk het niet, ik in ieder geval niet...
(deze manier is helaas DE manier om het bakvissen publiek voor je te winnen)

en tegen de dames die het wel willen zien: mannen zijn geen lustobjecten! Wij zijn geen hompen vlees, wij hebben ook emoties! (two can play that game... jaja dames de emancipatie werkt jullie wederom tegen)

wat it ik eigenlijk te raaskallen?

Nou ik vind dat wl meevallen hoor met dat raaskallen. Er zit wel een kern van waarheid in. ik bedoel Hompie vlees en emotie zijn twee woorden die echt wel met mannen heeft te maken.
Kom laat ik eens wat uittrekken.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_343398
nou de dames nog ontblood
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 15 september 2000 @ 18:23:22 #6
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343403
Hieke is net een minuut onder de douche geweest omdat ze had verloren met kaarten. Helaas zonder beeld.

Ze zijn nog steeds aan het 31-en en Kim staat achter!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')