Het is weer net als vorig jaar. Zal er weer een Karin opstaan die zich er over gaat beklagen?
Ik heb zo'n hekel aan van die gasten die perse hun T-shirt uit moeten trekken zodra het kwik boven de 15C komt, is er iemand die het ook echt wil zien? Ik denk het niet, ik in ieder geval niet...
(deze manier is helaas DE manier om het bakvissen publiek voor je te winnen)
en tegen de dames die het wel willen zien: mannen zijn geen lustobjecten! Wij zijn geen hompen vlees, wij hebben ook emoties! (two can play that game... jaja dames de emancipatie werkt jullie wederom tegen)
wat it ik eigenlijk te raaskallen?
quote:Nou ik vind dat wl meevallen hoor met dat raaskallen. Er zit wel een kern van waarheid in. ik bedoel Hompie vlees en emotie zijn twee woorden die echt wel met mannen heeft te maken.
Op 15 september 2000 16:30 schreef PhalanX het volgende:Ik heb zo'n hekel aan van die gasten die perse hun T-shirt uit moeten trekken zodra het kwik boven de 15C komt, is er iemand die het ook echt wil zien? Ik denk het niet, ik in ieder geval niet...
(deze manier is helaas DE manier om het bakvissen publiek voor je te winnen)en tegen de dames die het wel willen zien: mannen zijn geen lustobjecten! Wij zijn geen hompen vlees, wij hebben ook emoties! (two can play that game... jaja dames de emancipatie werkt jullie wederom tegen)
wat it ik eigenlijk te raaskallen?
Ze zijn nog steeds aan het 31-en en Kim staat achter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |