Hoi oh-oh, hehe. ^^quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb jaren geleden bij Woonpunt gehuurd, toen was de wachttijd 4 jaar of zo.
(in 2000 denk ik dat ik hier kwam wonen ). Wat zoek je? Flat van mijn buren staat bv te huur ( de Heeg ).
Wat is je budget ongeveer en zit je vast aan een wijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:41 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hoi oh-oh, hehe. ^^
Nou ik ben nu nog niet op zoek. Het zou kunnen dat ik in de zomer op zoek ga naar een appartement, maar om teleurstellingen te voorkomen ben ik me nu alvast aan 't ori๋nteren. Een wachttijd van 4 jaar, daar kan ik dus niets mee. Zijn er manieren om dat te omzeilen, of om voorrang te krijgen? Of andere manieren dan via Woonpunt om een degelijk appartement te vinden?
Budget is tot ค600,-. Qua wijken zit ik het liefst aan de oostkant. Dus: Wijck, Heugemerveld, Ceramique, Heer, Scharn, De Heeg, Heugem. Binnenstad trekt me minder. Daalhof, Malberg etc. trekt me helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat is je budget ongeveer en zit je vast aan een wijk?
^^ Voor hoe veel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, bij mij naast staat dus te huur.
<3quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk tussen de 500 en de 600?
Twee slaapkamers, badkamer met bad
Ik ben heel tevreden over pro housing, via wie ik ook mijn huidige studio huur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef Knevelt het volgende:
[..]
<3
Het is dat ik nu nog niet wil verhuizen. Ik moet eerst nog een vast inkomen zien te krijgen.
Hebben jullie ervaring met particuliere aanbieders? Welke daarvan zijn volgens jullie betrouwbaar met een redelijke prijs/kwaliteitverhouding?
Dankje voor de tip!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over pro housing, via wie ik ook mijn huidige studio huur.
Veel keuze en niet bekend bij studenten dus best veel kans om tussen te komen
Bijna carnaval.quote:
???quote:
Carnaval... Maar ik hoor net dat ik zaterdag toch de stad in gaquote:
Oh echt? Fuck die wil ik wel zien maar ik vier geen carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef ArtistA het volgende:
We hebben die kar van Django Unchained nagemaakt met een basbox van 2000W erin.
Boe is dat feeske!?
Dat begrijp ik, ik vond het alleen vreemd dat je geen vasteloavend gaat vieren?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Carnaval... Maar ik hoor net dat ik zaterdag toch de stad in ga
Is ook vreemd hoor, voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vond het alleen vreemd dat je geen vasteloavend gaat vieren?
Hele week verlof genomen, dus ben zowieso de 3 dagen in de stad. De zaterdag vind ik altijd weinig aan, en de vrijdag hebben ze me naar de kloten geholpen door to the point te sluitenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is ook vreemd hoor, voor mij
Vandaar toch maar de stad in zaterdagmoet je werken of ga je ook vieren?
Ik zal er een foto van maken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt? Fuck die wil ik wel zien maar ik vier geen carnaval
Dat is inderdaad doodzonde dat die dicht isquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hele week verlof genomen, dus ben zowieso de 3 dagen in de stad. De zaterdag vind ik altijd weinig aan, en de vrijdag hebben ze me naar de kloten geholpen door to the point te sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |