abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2012 @ 18:50:24 #176
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_117432254
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik bedoel met name plekken als Landbouwbelang, Mandril en Ossekop. Maar dat zijn plekken waar je je moet kunnen gedragen. Als een dolle stier op jacht gaan zal je daar niet echt geliefd maken.
Gedragen in het Landbouwbelang? :')
Dat is wel de laatste plek waar je je moet gedragen in Maastricht. Als je het over jagen hebt is iedere kroeg in de stad wel geschikt.
quote:
19s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nee, ik zoek gewoon leuke tenten waar mensen van 20-26 oid komen.. Hoeven helemaa geen studenten zijn hoor :P
Het uitgaansleven in Maastricht heeft niet zoveel te bieden. De leeftijdscategorie waar jij het over hebt is in mijn beleving meestal in de minderheid. Behalve in de alla, maar of je daar heen wilt?
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom zou jij tuig zijn?
Mwah, was misschien een beetje overdreven die uitspraak, maar ik ben niet het type met de haren strak naar achter, mooie schoentjes en een rollende errrrr. Dan val je sowieso niet gauw in de smaak bij die vrouwen.
pi_117432720
Voordat ik weg ging had ik nog even op het internet gezocht naar landbouwbelang.
Ik las dat het een kraakpand was, waarna ik ook nog een fotootje zag, en ik dacht echt:
Zou je je dáár moeten gedragen? Krakers zijn al meestal niet van die gedraagse types en de buitenkant van het gebouw ziet eruit als een ghetto,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 30 september 2012 @ 19:04:48 #178
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_117432902
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voordat ik weg ging had ik nog even op het internet gezocht naar landbouwbelang.
Ik las dat het een kraakpand was, waarna ik ook nog een fotootje zag, en ik dacht echt:
Zou je je dáár moeten gedragen? Krakers zijn al meestal niet van die gedraagse types en de buitenkant van het gebouw ziet eruit als een ghetto,
Ik heb me er gisteren nog behoorlijk misdragen :')
Het is niet echt mijn ding eerlijk gezegd. De mensen zijn wel lachen, maar het bier is niet koud en daarbij ook nog een of ander merk wat uit een oostblokland komt ofzo. Fris hebben ze niet, alleen bionade (biologische limonade :r) en de muziek is meestal erg matig.
pi_117433316
Oh, ik had ergens gelezen dat ze geen bier schonken zodat mensen onder de 16 ook uit konden gaan?
pi_117434447
Landbouwbelang is op de juiste avond een bazentent.
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2012 @ 23:35:31 #181
73911 ultra_ivo
pi_117449595
Ik was er gisteravond ook. Qua muziek moet je even kijken wat het thema van de avond is. De (voor mij) beste band van de avond, Spoondoctor O, viel eigenlijk buiten dat thema, de avond ging meer over absurdistische muziek. Publiek was ook heel anders dan gewoonlijk, een stuk ouder. En over het bier uit een of ander oostblokland, er wordt Gulpener geschonken. Gulpen ligt dan wel ten oosten van Maastricht maar zeker niet in het oostblok. Naast bionade is er overigens ook sap te koop. En dan geen chemische rotzooi. Het is iig mijn favoriete plek om uit te gaan (en/of te fotograferen).
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2012 @ 23:36:36 #182
73911 ultra_ivo
pi_117449655
En qua gedragen, ja ook daar. Maar op een andere manier dan op sommige andere plekken. Mensen lastig vallen zul je daar dus niet moeten doen. Gewoon jezelf zijn kan weer veel beter dan op de commerciële plekken.
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:26:03 #183
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117451874

Gulpener is goed te doen hoor :)

Maar Maastrichter dan Wieckse wordt het natuurlijk niet w/
Confidence through competence
pi_117652822
MVV periodekampioen!
Feest in de stad!
Every living creature on earth dies alone
pi_118405120
Stil hier zeg.
Waar zijn al die sjengen gebleven?
Every living creature on earth dies alone
pi_118780731
Tijdje terug hadden we t erover dat er geen supermarkt in Maastricht open is op zondag.
Zojuist zag ik bij de Plus in Amby een papier hangen dat ze vanaf heden op zondags open zijn van 8-20..
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:58:35 #187
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118783287
Vanavond feestje in de Nox he mensen. Voor de liefhebbers van techno en deephouse, zorg dat je op tijd bent want er zijn nog maar 300 kaarten aan de deur!
pi_118783995
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tijdje terug hadden we t erover dat er geen supermarkt in Maastricht open is op zondag.
Zojuist zag ik bij de Plus in Amby een papier hangen dat ze vanaf heden op zondags open zijn van 8-20..
jumbo mosae forum is ook nu elke zondag open :) 12 18

Edit: duh,.nov en dec koopzondag elke week, ff vergeten
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 november 2012 @ 21:42:15 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118787355
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

jumbo mosae forum is ook nu elke zondag open :) 12 18

Edit: duh,.nov en dec koopzondag elke week, ff vergeten
Jumbo Franciscus Romanusweg en AH Scharnerweg ook
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118793993
Blijkbaar heeft de gemeente Maastricht daar dan toestemming voor gegeven, en dus doen alle supermarkten het nu..
Er zal wel veel geklaagd door winkeliers zijn dat mensen naar Valkenburg gingen,..
  zondag 4 november 2012 @ 11:00:27 #191
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_118799947
quote:
Drama voor Circumflex: bestuurslid overleden in eigen sociëteit

Geplaatst op 03 November 2012
Tags: bestuurslid, circumflex, maastricht, overleden

Zwaar vermoeden dat bestuurslid in eigen braaksel is gestikt; politie en bestuur Circumflex doen geen verdere uitspraken over doodsoorzaak

Een dramatische dag voor Circumflex. Het zielloze lichaam van een jongeman – dat is vanavond duidelijk geworden – dat zaterdagmiddag in De Kaap, het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat is gevonden, is van een van de bestuursleden van de studentenvereniging. Dat staat in een mail die zaterdagavond door Circumflex voorzitter Bram de Jonge is verstuurd aan leden en reünisten. Een kopie van deze mail heeft Maastricht Aktueel eerder vanavond ontvangen van een van haar bronnen.

Bij diverse leden, waar Maastricht Aktueel contact mee heeft, is de verslagenheid groot. “We horen van alles en nog wat, maar details ontbreken”, zegt een student vanavond. Het feit dat maandag pas door persvoorlichting van de UM verdere informatie wordt verstrekt over deze treurige gebeurtenis in de sociëteit van Circumflex voedt ongewild de geruchtenstroom. Zoals eerder gemeld door dit internetmagazine meldt de politie uitdrukkelijk dat van een misdrijf geen sprake is en verder ook geen nadere mededelingen wil doen.

Uit het schrijven van de voorzitter blijkt dat het bestuurslid van Circumflex zaterdagochtend overleden is. Diverse bronnen die Maastricht Aktueel gesproken heeft zeggen onafhankelijk van elkaar dat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag tot in de vroege ochtend is doorgezakt met diverse andere aanwezigen. Toen de laatste Circumflexers het pand verlieten, zo vertellen verschillende studenten, besloot de jongeman in het verenigingsgebouw te blijven slapen. Die beslissing is hem waarschijnlijk noodlottig geworden. Diverse ingewijden zeggen namelijk – los van elkaar – dat de jongeman in zijn eigen braaksel zou zijn gestikt.

Een woordvoerder van de politie zegt net zoals eerder vanmiddag alleen te willen melden dat op het lichaam van de Circumflex bestuurder geen sporen van een misdrijf zijn aangetroffen.

In de mail van het bestuur van Circumflex wordt gemeld dat “alle verenigingsactiviteiten worden geschrapt en verkeert de vereniging de komende vier weken in rouw”. Vanaf zondagmorgen 10 uur kan in het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat 120 in een condoleanceregister getekend worden
http://www.maastrichtaktu(...)eden-eigen-sociteit/
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_118819330
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Vanavond feestje in de Nox he mensen. Voor de liefhebbers van techno en deephouse, zorg dat je op tijd bent want er zijn nog maar 300 kaarten aan de deur!
kut heb ik een keer een maandag vrij krijg ik dit nieuws veel te laat te horen :{
Triest voor Circumflex, een van de weinige verenigingen waar ik nog wel sympathie voor kan opbrengen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 5 november 2012 @ 14:17:26 #193
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118847551
quote:
Heftig en jammer dat ie het feestje van zaterdag heeft moeten missen, want dat ging me een partij lekker! :9
  maandag 5 november 2012 @ 14:23:55 #194
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_118847858
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Heftig en jammer dat ie het feestje van zaterdag heeft moeten missen, want dat ging me een partij lekker! :9
in de nox?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 5 november 2012 @ 14:34:46 #195
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118848293
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef numero_uno het volgende:

[..]

in de nox?
Jazeker. Maar het feest was van Claydrum he, Tragos had daar niks mee van doen, gelukkig.
pi_119071525
Wie gaat naar 11e van de 11e?
pi_119092042
Ik ben net terug. Kannonendruk en veel te koud bier, top feestje dus ^O^.
pi_119113148
Was leuk.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:52:50 #199
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_121880006
Hey, wie van jullie heeft ervaring met Woonpunt/Woningbureau in Maastricht. Hoe lang moet je ongeveer ingeschreven staan, wil je kans maken op een gemiddelde woning? Ik sta nog geen jaar ingeschreven, dus volgens mij betekent dat niet veel goeds, right? :')
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:57:45 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121880137
Ik heb jaren geleden bij Woonpunt gehuurd, toen was de wachttijd 4 jaar of zo.
(in 2000 denk ik dat ik hier kwam wonen ). Wat zoek je? Flat van mijn buren staat bv te huur ( de Heeg ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')