Gedragen in het Landbouwbelang?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik bedoel met name plekken als Landbouwbelang, Mandril en Ossekop. Maar dat zijn plekken waar je je moet kunnen gedragen. Als een dolle stier op jacht gaan zal je daar niet echt geliefd maken.
Het uitgaansleven in Maastricht heeft niet zoveel te bieden. De leeftijdscategorie waar jij het over hebt is in mijn beleving meestal in de minderheid. Behalve in de alla, maar of je daar heen wilt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, ik zoek gewoon leuke tenten waar mensen van 20-26 oid komen.. Hoeven helemaa geen studenten zijn hoor
Mwah, was misschien een beetje overdreven die uitspraak, maar ik ben niet het type met de haren strak naar achter, mooie schoentjes en een rollende errrrr. Dan val je sowieso niet gauw in de smaak bij die vrouwen.quote:
Ik heb me er gisteren nog behoorlijk misdragenquote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voordat ik weg ging had ik nog even op het internet gezocht naar landbouwbelang.
Ik las dat het een kraakpand was, waarna ik ook nog een fotootje zag, en ik dacht echt:
Zou je je dáár moeten gedragen? Krakers zijn al meestal niet van die gedraagse types en de buitenkant van het gebouw ziet eruit als een ghetto,
jumbo mosae forum is ook nu elke zondag openquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tijdje terug hadden we t erover dat er geen supermarkt in Maastricht open is op zondag.
Zojuist zag ik bij de Plus in Amby een papier hangen dat ze vanaf heden op zondags open zijn van 8-20..
Jumbo Franciscus Romanusweg en AH Scharnerweg ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jumbo mosae forum is ook nu elke zondag open12 18
Edit: duh,.nov en dec koopzondag elke week, ff vergeten
http://www.maastrichtaktu(...)eden-eigen-sociteit/quote:Drama voor Circumflex: bestuurslid overleden in eigen sociëteit
Geplaatst op 03 November 2012
Tags: bestuurslid, circumflex, maastricht, overleden
Zwaar vermoeden dat bestuurslid in eigen braaksel is gestikt; politie en bestuur Circumflex doen geen verdere uitspraken over doodsoorzaak
Een dramatische dag voor Circumflex. Het zielloze lichaam van een jongeman – dat is vanavond duidelijk geworden – dat zaterdagmiddag in De Kaap, het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat is gevonden, is van een van de bestuursleden van de studentenvereniging. Dat staat in een mail die zaterdagavond door Circumflex voorzitter Bram de Jonge is verstuurd aan leden en reünisten. Een kopie van deze mail heeft Maastricht Aktueel eerder vanavond ontvangen van een van haar bronnen.
Bij diverse leden, waar Maastricht Aktueel contact mee heeft, is de verslagenheid groot. “We horen van alles en nog wat, maar details ontbreken”, zegt een student vanavond. Het feit dat maandag pas door persvoorlichting van de UM verdere informatie wordt verstrekt over deze treurige gebeurtenis in de sociëteit van Circumflex voedt ongewild de geruchtenstroom. Zoals eerder gemeld door dit internetmagazine meldt de politie uitdrukkelijk dat van een misdrijf geen sprake is en verder ook geen nadere mededelingen wil doen.
Uit het schrijven van de voorzitter blijkt dat het bestuurslid van Circumflex zaterdagochtend overleden is. Diverse bronnen die Maastricht Aktueel gesproken heeft zeggen onafhankelijk van elkaar dat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag tot in de vroege ochtend is doorgezakt met diverse andere aanwezigen. Toen de laatste Circumflexers het pand verlieten, zo vertellen verschillende studenten, besloot de jongeman in het verenigingsgebouw te blijven slapen. Die beslissing is hem waarschijnlijk noodlottig geworden. Diverse ingewijden zeggen namelijk – los van elkaar – dat de jongeman in zijn eigen braaksel zou zijn gestikt.
Een woordvoerder van de politie zegt net zoals eerder vanmiddag alleen te willen melden dat op het lichaam van de Circumflex bestuurder geen sporen van een misdrijf zijn aangetroffen.
In de mail van het bestuur van Circumflex wordt gemeld dat “alle verenigingsactiviteiten worden geschrapt en verkeert de vereniging de komende vier weken in rouw”. Vanaf zondagmorgen 10 uur kan in het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat 120 in een condoleanceregister getekend worden
kut heb ik een keer een maandag vrij krijg ik dit nieuws veel te laat te horenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Vanavond feestje in de Nox he mensen. Voor de liefhebbers van techno en deephouse, zorg dat je op tijd bent want er zijn nog maar 300 kaarten aan de deur!
Heftig en jammer dat ie het feestje van zaterdag heeft moeten missen, want dat ging me een partij lekker!quote:Op zondag 4 november 2012 11:00 schreef numero_uno het volgende:
[..]
http://www.maastrichtaktu(...)eden-eigen-sociteit/
in de nox?quote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heftig en jammer dat ie het feestje van zaterdag heeft moeten missen, want dat ging me een partij lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |