quote:Op donderdag 6 september 2012 18:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
niet meer maar beter bier drinken
alleen to go denk ik opt stationquote:Op zondag 9 september 2012 11:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er vandaag een supermarkt open ergens?
Jumbo in Meerssen/Rothem.quote:Op zondag 9 september 2012 11:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er vandaag een supermarkt open ergens?
Jup, en in Valkenburg de Apple van acht tot acht en in Hulsberg van vier tot acht. Waarom er in Maastricht geen enkele supermarkt open is op zondag, is mij een raadsel...quote:Op zondag 9 september 2012 18:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jumbo in Meerssen/Rothem.
16-19uur meen ik..
Gisteren geweest, hele ochtend een kater gehad @ work.. Was wel gezellige boel moet ik zeggen gister..quote:Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef ArtistA het volgende:
Nog mensen op Bruis geweest? Was weer een zatte bedoeling.
tijdje niet meer hier geweest.. de Proxi Delhaize in Lanaken, vlak over de grens is elke zondag open tot 13:00. Helaas besef ik meestal pas tegen een uur of 2 / 3 dat ik iets nodig heb en moet ik richting Valkenburg.quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Je kunt ook altijd naar Lanaken, Visé of Cheratte rijden. Daar is ook veel op zondag open. vanuit sommige delen van Maastricht dichterbij dan Valkenburg.
De zaal in de grotten van Kanne vind ik persoonlijk heel mooi en bijzonder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:07 schreef elvy het volgende:
Hmm bij nader inzien zijn die grotten in Kanne misschien toch ook nog wel een optie.
Landbouwbelang kan alleen als feest openbaar is zag ik, dat was in principe niet helemaal de bedoeling.
heeft misschien met MVV - NAC te maken? De politie acteerde nogal overspannen om mogelijke rellen (helemaal niks gebeurd)quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Sjeen het volgende:
Ok, biecht eens op... Wie wordt er gezocht en waarvoor? Er cirkelt hier al meer dan een uur een helikopter
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Sjeen het volgende:
Ok, biecht eens op... Wie wordt er gezocht en waarvoor? Er cirkelt hier al meer dan een uur een helikopter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |