Ik, als ik dan al een kamer heb iig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:11 schreef GetRightt het volgende:
nog mensen die naar de inkom dit jaar gaan ?
Wyck-gedeelte is ook nog erg prima als studentzijnde. M'n ex woonde toentertijd vlakbij het station aan de rand van centre ceramique. Dan ben je ook nog steeds in 5 min. in de stad dus prima locatiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Push. het volgende:
Vanaf augustus ook wonend in Maastricht, althans, dat is de bedoeling. Wat zijn een beetje goede locaties voor studenten? Ik hoorde dat je 'niet verder dan koningin emmaplein' moest zitten. Moet je ook niet de rivier over willen? Ben nog amper in Maastricht geweest, dus weet niet zo goed waar ik het moet zoeken.
Politieke Jongerenorganisatie.quote:
Moet nog even het budget bespreken thuis, dus ga daarna snel zoeken. Komt denk ik wel goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef GetRightt het volgende:
[..]
lukt het zoeken naar een kamer wel een beetje ?
[..]
wat voor kraampje ?
Oke, thanks! Dus de brug over is ook nog prima te doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Wyck-gedeelte is ook nog erg prima als studentzijnde. M'n ex woonde toentertijd vlakbij het station aan de rand van centre ceramique. Dan ben je ook nog steeds in 5 min. in de stad dus prima locatie
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef The6thgate het volgende:
Ja joh, tussen Emmaplein en station is op een mooie afstand van het centrum. Weet niet met welke faculteit je te maken krijgt straks? Mocht je in randwyck komen kun je zelfs beter aan de stationskant zitten, is nog korter fietsenAlhoewel Maastricht nou ook weer niet zo groot is dus alles is op zich wel te fietsen.
Okee, thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef The6thgate het volgende:
Ja joh, tussen Emmaplein en station is op een mooie afstand van het centrum. Weet niet met welke faculteit je te maken krijgt straks? Mocht je in randwyck komen kun je zelfs beter aan de stationskant zitten, is nog korter fietsenAlhoewel Maastricht nou ook weer niet zo groot is dus alles is op zich wel te fietsen.
Ik betaal zelf 380 voor maar 16 m2 maar ik zit dan wel in een van de mooiste gedeeltes van de stad (1 minuut lopen van de UB) en in een mooi oud huis. Deze omgeving zou voor jou ook ideaal zijn want UCM is nog geen 5 min lopen voor mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Okee, thanks!Kom op de University College, dus denk dat ik aan de westkant probeer te blijven. Lijkt me wel makkelijker.
Wat voor prijs is een beetje normaal? Ik kom namelijk redelijk uiteenlopende prijzen tegen voor op het ook vergelijkbare kamers. Heb ook al de marktrapporten gezien, maar die lopen ook vrij uiteen. Heb die van kamernet en sargrasso(?) gelezen.
Klinkt goed. Welke straten moet ik aan denken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik betaal zelf 380 voor maar 16 m2 maar ik zit dan wel in een van de mooiste gedeeltes van de stad (1 minuut lopen van de UB) en in een mooi oud huis. Deze omgeving zou voor jou ook ideaal zijn want UCM is nog geen 5 min lopen voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |