Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef BounceHill het volgende:
Tevens de vraag of dit invloed heeft op mijn te betalen bijtelling, is het zo dat de cataloguswaarde van de auto lager is en mijn bijtelling dus ook?
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat sowieso niet.
Catalogus prijs = catalogus prijs of je nu 1, 2, 3 of 4 jaar leased.
Ik verwacht niet al te veel omdat je slechts korte tijd afsluit na de grote waardedaling van de aanschaf, er moet dus relatief veel afschrijving meegenomen worden in een korte periode. Via de site kan je toch zoeken als je een code hebt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef BounceHill het volgende:
Ik heb hiervoor een leasebedrag van 650 p/m op basis van een looptijd van 18 maanden, 25.000 km per jaar.
Heeft er iemand een indicatie wat voor type auto ik kan gaan rijden voor dit bedrag i.c.m. short lease?
Bel ze en post het antwoord hier?quote:Heeft er iemand een indicatie wat voor type auto ik kan gaan rijden voor dit bedrag i.c.m. short lease?
Maar is het niet zo dat die gasten van Leaseplan juist hartstikke blij zijn als er een leasecontract wordt overgesloten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik verwacht niet al te veel omdat je slechts korte tijd afsluit na de grote waardedaling van de aanschaf, er moet dus relatief veel afschrijving meegenomen worden in een korte periode. Via de site kan je toch zoeken als je een code hebt?
Helaas heb ik de contacten niet, dit wordt door de financieel directeur gecommuniceerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bel ze en post het antwoord hier?
Overgesloten of afgesloten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef BounceHill het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat die gasten van Leaseplan juist hartstikke blij zijn als er een leasecontract wordt overgesloten?
Ik denk dat het oversluiten wordt, dus overname van een bestaand contract (lees: tweedehands dus)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Overgesloten of afgesloten?
Ze zijn veel blijer met leasecontracten van 4 jaar.
Alles wat minder is rekenen ze gewoon door aan de klant
Kun je dit voor me verduidelijken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:40 schreef DABAMaster het volgende:
Short-lease is meestal een auto die over is in de pool..
Een tweede hands leaseauto bedoelt hij daarmee die uit de pool (=voorraad) van de leasemaatschappij komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:43 schreef BounceHill het volgende:
[..]
Kun je dit voor me verduidelijken?
dan loopt de range zover uit dat je aan alles kunt denken van een Polo tot een V70, zal je met iets meer gegevens moeten komen als leeftijd van de auto, kilometerstand, courantheid etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef BounceHill het volgende:
[..]
Ik denk dat het oversluiten wordt, dus overname van een bestaand contract (lees: tweedehands dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |