abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115812989
Gister heb ik mijn contract getekend bij mijn nieuwe werkgever.
Ik werk bij een nieuw op te zetten onderneming (aparte BV die naast de "moeder-bv") wordt gerunt. Ik krijg anderhalf jaar om te bewijzen dat de BV levensvatbaar is en dat het een succes gaat worden.

Omdat het afsluiten van een volledig leasecontract geen verstandige keuze is (het is immers mogelijk dat we over 1,5 jaar de stekker er uit moeten trekken) heb ik de mogelijkheid gekregen tot short-lease via Leaseplan (vaste leasepartner)

Ik heb hiervoor een leasebedrag van 650 p/m op basis van een looptijd van 18 maanden, 25.000 km per jaar.

Heeft er iemand een indicatie wat voor type auto ik kan gaan rijden voor dit bedrag i.c.m. short lease? Ik neem aan dat het oversluiten van zon leasecontract voordelen met zich meebrengt m.b.t. wat je kunt rijden voor dit geld?

Tevens de vraag of dit invloed heeft op mijn te betalen bijtelling, is het zo dat de cataloguswaarde van de auto lager is en mijn bijtelling dus ook?
pi_115813016
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef BounceHill het volgende:

Tevens de vraag of dit invloed heeft op mijn te betalen bijtelling, is het zo dat de cataloguswaarde van de auto lager is en mijn bijtelling dus ook?
Dat sowieso niet.
Catalogus prijs = catalogus prijs of je nu 1, 2, 3 of 4 jaar leased.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115813107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat sowieso niet.
Catalogus prijs = catalogus prijs of je nu 1, 2, 3 of 4 jaar leased.
Bedankt!
pi_115813184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef BounceHill het volgende:
Ik heb hiervoor een leasebedrag van 650 p/m op basis van een looptijd van 18 maanden, 25.000 km per jaar.

Heeft er iemand een indicatie wat voor type auto ik kan gaan rijden voor dit bedrag i.c.m. short lease?
Ik verwacht niet al te veel omdat je slechts korte tijd afsluit na de grote waardedaling van de aanschaf, er moet dus relatief veel afschrijving meegenomen worden in een korte periode. Via de site kan je toch zoeken als je een code hebt?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:38:41 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_115813232
quote:
Heeft er iemand een indicatie wat voor type auto ik kan gaan rijden voor dit bedrag i.c.m. short lease?
Bel ze en post het antwoord hier?
censuur :O
pi_115813258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:35 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik verwacht niet al te veel omdat je slechts korte tijd afsluit na de grote waardedaling van de aanschaf, er moet dus relatief veel afschrijving meegenomen worden in een korte periode. Via de site kan je toch zoeken als je een code hebt?
Maar is het niet zo dat die gasten van Leaseplan juist hartstikke blij zijn als er een leasecontract wordt overgesloten?
pi_115813267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Bel ze en post het antwoord hier?
Helaas heb ik de contacten niet, dit wordt door de financieel directeur gecommuniceerd
pi_115813279
Short-lease is meestal een auto die over is in de pool..
pi_115813292
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef BounceHill het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat die gasten van Leaseplan juist hartstikke blij zijn als er een leasecontract wordt overgesloten?
Overgesloten of afgesloten?
Ze zijn veel blijer met leasecontracten van 4 jaar.
Alles wat minder is rekenen ze gewoon door aan de klant
pi_115813332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Overgesloten of afgesloten?
Ze zijn veel blijer met leasecontracten van 4 jaar.
Alles wat minder is rekenen ze gewoon door aan de klant
Ik denk dat het oversluiten wordt, dus overname van een bestaand contract (lees: tweedehands dus)
pi_115813343
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:40 schreef DABAMaster het volgende:
Short-lease is meestal een auto die over is in de pool..
Kun je dit voor me verduidelijken?
pi_115813400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:43 schreef BounceHill het volgende:

[..]

Kun je dit voor me verduidelijken?
Een tweede hands leaseauto bedoelt hij daarmee die uit de pool (=voorraad) van de leasemaatschappij komt.
pi_115814319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef BounceHill het volgende:

[..]

Ik denk dat het oversluiten wordt, dus overname van een bestaand contract (lees: tweedehands dus)
dan loopt de range zover uit dat je aan alles kunt denken van een Polo tot een V70, zal je met iets meer gegevens moeten komen als leeftijd van de auto, kilometerstand, courantheid etc.
pi_115815825
Is die 650 in of ex brandstof?

Je kan op leaseplandirect.nl kijken, de minimale leastermijn die je daar kan invullen is 24 maanden, maar denk dat je rond de klasse "Golf" uit gaat komen.
Overigens lijkt een poule-auto mij logischer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115818223
Volgens mij staan er wel wat prijzen op deze site: http://www.blankier.nl/
Zij doen veel short-lease. Heb je in ieder geval een schatting.
pi_115822376
650, ga uit van iets van een Polo/Mito benzine.
Of je moet iets zoeken wat al in de lease heeft gezeten maar terug gebracht is. Bijv.
http://www.leasetrader.nl(...)&fuel=Diesel&cat1=1&
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')