Kamer is droog, en niet stoffig. Er staat in ieder geval de hele zomer een zacht briesje door de kamer aangezien ik altijd 2 grote deuren naar buiten heb openstaan. Stof moet wel mee vallen toch, er zitten immers deurtjes in doos die perfect aan zouden moeten sluiten. Ik verwacht hier nog maximaal een jaar te wonen, en dan is het handig als ik de deurtjes kan dichtapen en de verhuisdozen op een volgende plek weer op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:53 schreef practics het volgende:
Kan werken op de manier waarop je het zo voorstelt. Echter moet je wel rekening mee houden dat als je huis/kamer vochtig is dat dozen op den duur gaan stinken en je kleding ook. Daarnaast zou je op termijn last krijgen van stof, wat 2 nadelen heeft 1 lastig te verwijderen uit een doos en je ducktape gaat het niet leuk vinden.
Kleding is stoffig van zich zelf. Ooit een was droger uitgepakt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:01 schreef borbit het volgende:
[..]
Kamer is droog, en niet stoffig. Er staat in ieder geval de hele zomer een zacht briesje door de kamer aangezien ik altijd 2 grote deuren naar buiten heb openstaan. Stof moet wel mee vallen toch, er zitten immers deurtjes in doos die perfect aan zouden moeten sluiten. Ik verwacht hier nog maximaal een jaar te wonen, en dan is het handig als ik de deurtjes kan dichtapen en de verhuisdozen op een volgende plek weer op te bouwen.
Omdat ik te lui ben om de kast twee keer te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:59 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ja leuk! ben heel benieuwd.
Maar waarom niet eerst proberen met gratis bananendozen?
Als 'deur' hang je een gordijn/ lap/ kleed met wasknijpers aan de bovenkant
Geen deurtjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:06 schreef eigendeegcookie het volgende:
dus jij ziet nu al in dat t met banandozen niet lukt? waarom niet dan?
Nee zeker niet, maar verhuisdozen lijkt me er mooier uit zien. Ik begin met 5 verhuisdozen om te testen, kost 10 euro bij de gamma. Is makkelijk aan te schaffen en hoef ik niet te wachten tot het einde van de markt. (markt is hier net geweest). En ik ben te lui om als het goed gaat met de bananendozen, nog de moeite te investeren om opnieuw te beginnen. Ook denk ik dat bananendozen meer oppervlakte vragen en ik heb maar een klein kamertje. Of zijn bananendozen steviger dan verhuisdozen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:06 schreef eigendeegcookie het volgende:
dus jij ziet nu al in dat t met banandozen niet lukt? waarom niet dan?
Ja oke 16 dan, of ik laat 1 bovenhoek open zodat het mooi 3 keer een pakje van 5 is. Maar eerst testen met 5. Dus een stapeltje van 3 en een stapeltje van 2.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:14 schreef Froop het volgende:
Ik denk dat je je geniale uitspattingen niet meer zo moet noemen, want met 12 verhuisdozen kom je vrij moeilijk op 4x4.
mijn bedoeling is om ze rechtop te stapelen. Met de korte kanten tegen elkaar. En dan de lange zijkant die niet tegen de muur staat te voorzien van 2 uitgesneden deurtjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
verhuisdozen gebruiken op hun kant juist meer vloeroppervlak dan bananendozen
Ik denk dat 'ie in een kartonnen doos woont en dit veel beter past bij z'n inrichting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:38 schreef Brentmeister het volgende:
En voor het geld van echte verhuisdozen haal je een nieuwe kast bij de IKEA... Wat is eigenlijk de reden dat je dit wil doen?
Ja inderdaad , naar buiten vouwen en strak tapen is natuurlijk slimmer!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:32 schreef Zak het volgende:
Gaat niet werken. Enige manier waarop het kan:
Echte verhuisdozen gebruiken. Niet die rommel van een bouwmarkt. Je vouwt de doos en de bovenste flappen (de deksel) vouw je helemaal naar buiten. Rondom tape trekken. Tussen iedere laag leg je nog een extra verhuisdoos. Als deur idd iets van een gordijn erover.
Regelmatig zo tijdelijke rekken gemaakt in mijn tijd als verhuizer.
Eigenlijk aan iedereenquote:
Lezen schat: ..."tijdelijk"...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Eigenlijk aan iedereen
Sorry, het ontglipte me. Smaak, twisten, etc.
maar hoewel ik de meeste creatieve klusideeen wel weet te waarderen vind ik dit afschuwelijk
zo'n kast is toch net zo mooi als t gordijn /kleed/lap wat er voor komt te hangen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |