je kent beide? .. persoonlijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat zou een leuk stel zijn denk ik.
gesmurftquote:
Maargoed, neit verder voor hier. Maar is een minpunt van me. Tja voor sommigen net zo'n afknapper als voor mij de hen/hun / extra/expres etc etc.quote:
Niet handig om een woord te nemen waarvan de letter in het "kofschip" voorkomtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurft
Maakt niet uit joh. Ik let er ook nooit opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goet he
Nee, dat is echt iets wat gewoon niet lukten ik er te weinig op let
Ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben schrikbarend authentiek
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou, zoals het er nu naar uitziet houd ik er wel echt een hele toffe vriendin aan over, iemand met wie ik alles kan bespreken en veel kan ondernemen. Heb ook enorm persoonlijke gesprekken met haar gehad (van beide kanten). Dus dumpen is voor mij geen optie.
Precies dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Dus toch!quote:
Ja he!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
nee, maar afgaande op wat ik hier gelezen heb.
Het punt is juist dat het voor veel mensen toch niet vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben irl ook geen held maar soms gaan dingen vanzelf en dan is het goed. Als het geforceerd moet is het voor mij ook lastig
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijdquote:
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!
Dat stadium zijn we al gepasseerd.quote:
Niet zo verlegen.quote:
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.
Inderdaad, wel alles netjes meldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Je klinkt verliefdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |