SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom zou je naar Belgie gaan? Ik denk dat anderen hier meer over kunnen zeggen, maar ik ga toch een aftrap doen: niet voor de prijs. Wel voor de kwaliteit en de keus.
Op mijn lijstje staan
- belgische citroenmayonaise
- vlees/vis. Veel keus en kwalitatief erg goed
- diepvriesgroente, als het zo uitkomt. Ze hebben soms wat aparte diepvriesgroente. Ik koop er wel eens een zak couscousgroente of gegrilde mediterane groente.
- bier![]()
Aldi markt Lidl Spar Super GB... En de Champion.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Is dat alles wat Belgie te bieden heeft? Wat een beperkte keuze in supermarkten zeg.
Nee vooral buurtwinkels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef CafeRoker het volgende:
Hoort spar in belgie ook bij de wat grotere dan?
Doe niet zo engquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Sneezeechu het volgende:
Colruyt verschrikkelijke winkel![]()
DH daarentegen
Spar is niet zo groot als Colruyt maar vind je ook in grotere steden zoals Gent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef CafeRoker het volgende:
Hoort spar in belgie ook bij de wat grotere dan?
Wat inrichting betreft nog erger dan de aldi?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geen ramen! Rekken zo hoog als het plafond vage kassa's
Ik vind het echt een verschrikkelijke winkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Wat inrichting betreft nog erger dan de aldi?
Vind het wel meevallen. En vaak moet je alles in groot verpakkingen kopen. Zelfde met de sigaretten enkel een slof kun je er kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:00 schreef ASSpirine het volgende:
Juist door het goedkope interieur bieden ze hun producten aan een lagere prijs aan (volgens Colruyt dan toch). Ik ga zelf af en toe graag naar Nederlandse supermarkten. Soms zie je wel grote prijsverschillen voor exact dezelfde producten...
De inrichting is idd niet de mooiste maar de kassa's zijn de hemel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geen ramen! Rekken zo hoog als het plafond vage kassa's
inderdaad, dat is pas luxequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
De inrichting is idd niet de mooiste maar de kassa's zijn de hemel!
Geen band waar je alles op moet leggen en daarna alles vlug terug in het karretje smijten om dan snel te kunnen betalen. Maar iemand die alles van de ene kar naar de andere kar verplaatst en dan moet jij de kar alleen nog maar buiten duwen
Prijs kwaliteits verhouding is dus beter.quote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad, dat is pas luxe
verder kan een NL supermarkt niet tippen aan een BE supermarkt, en dan spreek ik niet over de prijs, maar wel over assortiment en kwaliteit, al zeker van groenten en fruit en vlees
Ik mag hopen van niet gezien het belabberde vlees en fruit in NL supermarkten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef MaximusTG het volgende:
Zou je niet eerder kunnen zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding hetzelfde is, maar dat zowel de prijs als de kwaliteit hoger liggen?
Geloof niet dat het prijsverschil zo groot is.quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef MaximusTG het volgende:
Dat klopt, maar daar betaal je dan ook veel minder voor? Dat bedoelde ik een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |