Zo, eindelijk een beetje bijgeslapen. Ik heb geloof ik nooit zoiets bizars meegemaakt als Lowlands 2012. Het festival in cominatie met de hitte maakte het toch wel een uitputtingsslag en slaap is er niet echt meer van gekomen.
Mijn hoogtepunten waren toch wel letterlijk en figuurlijk in de nachten. Vrijdag bijn de Bravo niet meer uitgeweest toen Nicolas Jaar begon en daarna tot 5.00 uur door met Schwarz, Ame en Dixon. Hoewel Actress in de X-ray ook wel een bazenset weggaf.
Zaterdag overdag alleen Fresku, Sachienne en La Pegatina gezien, maar 's avonds weer helemaal los in de Bravo. Santigold was erg bijzonder, maar voor mij was het techno programma zaterdagnacht toch wel het hoogtepunt. Helemaal los bij Wolff&Mittendorf, Mulero en Dettmann en Klock.
Zondag wat rustiger aangedaan. Was toch alleen maar die tyfus dubstep

Alleen de drum&bass van Netsky was nog wel vet. En Mode Selektor was nog wel oke, maar ook niet helemaal my cup of tea.
Heb wel het e.e.a. moeten missen vanwegen de warmte en een omgekeerd ritme. Helaas niet zo veel bandjes gezien. Desalniettemin een fantastische Lowlands gehad. We waren heel vroeg zodat we een mooi compound konden bouwen op camping 3. Wel fijn dat je dan makkelijk heen en weer kunt lopen van terrein naar camping.
Jammer dat het eten vaak zo slechts was en die security steeds zo moeilijk doet. Free state lowlands my ass. Ben drie keer meegenomen, zelfs op de camping zelf. Allemaal de schuld van die idioten die hun pilletje niet kunnen handlen en niet snappen dat je die shit ook in je tent moet laten. En dan nog gaan lopen zeiken als je een dopje bij je hebt

Maar goed, wat een ervaring
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 11:30:22 ]