Hahaha, zet er een lamp op terwijl zij ronddraait en je hebt een disco-effect.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?
Spektakel![]()
![]()
Ik blijf maar kijken naar die fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow wacht het is geen glitter bikini.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken naar die foto. Die meest rechts ziet er zo bleek uit, alsof ze net is gered van verdrinking
.
Vandaar ook dat tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit mij steeds af te vragen of dat 2de meisje van links nou zo'n navelstreepje heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vandaar ook dat tienermoeder.
Haha, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oostblokker hier op FOK! was ook epic.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, nu je het zegt! En dan zo'n McDonalds petje op, met zo'n open bovenkant
.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoeder?
Sickquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.Ze kwam later zelfs terug onder een ander account waarbij ze foto's postte van haar zwangere buik.
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.
Ach man, ga toch in de oven liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op jouw Kim Kardashian lichaam.![]()
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach man, ga toch in de oven liggen.
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.
Geen wodka drinken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |