Helaas niet nee, misschien wel naar Undercurrent daarna. Ligt eraan of we zondag naar Bloemendaal gaan. Jij wel?quote:
Proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas niet nee, misschien wel naar Undercurrent daarna. Ligt eraan of we zondag naar Bloemendaal gaan. Jij wel?
Ben je ff kkskeerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ProberenHekkenklimmen jwt, is best makkelijk daar
quote:
Nope.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heeft ze nou contact gelegd??
Heb wel een vermoeden ja. USCquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je wie het was? Waar was die introweek?
Zijn meer USC's he, maar ik neem aan Science Park?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb wel een vermoeden ja. USC
Yisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn meer USC's he, maar ik neem aan Science Park?
Vond dat zo raar, als introweek gewoon in Amsterdamquote:
Wat Oost-Blokslet? Ben jij wel helemaal wijs mien jung?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq, een zeug, een tienermoeder, een Oost-Blokslet en een lopend lijk als chicks?
[ afbeelding ]
Die sloerie in het roze zou ik wel genadeloos hard aanpakken_!
Sloeber.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ProberenHekkenklimmen jwt, is best makkelijk daar
Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat Oost-Blokslet? Ben jij wel helemaal wijs mien jung?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.
Vraag het aan jezelfquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn.
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn of gewoon echt de hersencapaciteit van een vis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |