Nee, dat gaat klonteren met zweet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef Lithia het volgende:
Poeder. Zo'n poeder wat je voor baby's gebruikt als je hen verschoont.
Neehoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, dat gaat klonteren met zweet...
Dat heb ik niet maar volgens mij wel ergens nog talkpoeder, helpt dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef Lithia het volgende:
Poeder. Zo'n poeder wat je voor baby's gebruikt als je hen verschoont.
Babyvet van ts met talkpoederquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon die vieze dikke beentjes van jou die tegen elkaar aan schuren, dikke mensen problemen, talkpoeder er op doen.
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon die vieze dikke beentjes van jou die tegen elkaar aan schuren, dikke mensen problemen, talkpoeder er op doen.
Sudo creme krijgen oudjes ook altijd als ze geschuurde billen hebben, of beginnende doorligwondjes, of babys met luieruitslag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar volgens mij wel ergens nog talkpoeder, helpt dat?
Maar je bent dus wel dik? Nou met dat antwoord ben ik ook wel tevreden.quote:
Epic harsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel dik? Nou met dat antwoord ben ik ook wel tevreden.
Oja, zo heet het.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar volgens mij wel ergens nog talkpoeder, helpt dat?
Voor zwart is het nu toch veel te warm, liever witquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oja, zo heet het.![]()
Hmja, dat werd mij iig geleerd. Maakt wel een zooitje though als je zwart draagt, dus pas op. Proberen kan geen kwaad.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef x-Lily het volgende:
Ik had dus vandaag en gisteren mijn boevenpakje aka H&M maat 35 strakke zwartwit gestreepte jurk aan, met verder alleen slippers, string, bh en zonnebril.
sudo apt-get cremequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Pas wel op voor vlekken bij zwart.
Alsof jij nooit schuurplekken hebt van je stoppeltjes zak en te lange fluit die tegen je dijbenen aanschuurtquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef Rezania het volgende:
1+ voor de mannen, wij dragen gewoon een korte broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |