Yep, een Wereldpas heet dat daar, zonder pinkosten in de hele wereld zelfs, in tegenstelling tot sommige andere banken die graag een procentje er bovenop doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef borbit het volgende:
Werkt een triodos pasje ook gewoon in het buitenland?
Handig toch, dat internet uit meer dan FOK! bestaat.quote:Afrekenen overal in Nederland:
Betalen met uw PINcode in alle winkels, hotels en restaurants met een betaalautomaat tot maximaal ¤ 3.000 per dag* . Betalen met Chipknip (bijvoorbeeld in parkeerautomaten met het Chipknip logo). Opladen Chipknip bij alle oplaadpunten. Opladen Chipknip tot ¤ 350 per dag . Betalen in het buitenland
Overal ter wereld afrekenen:
Betalen in alle winkels, hotels en restaurants met een Maestro-betaalautomaat. Betalen tot ¤ 3.000 per dag*. Geld opnemen in Nederland
Pinnen bij alle geldautomaten in Nederland:
Geldautomaten met PIN- of Maestro-logo Geld opnemen tot ¤ 250 , één keer per dag Geld opnemen bij Rabobank-geldautomaten tot ¤ 1.250 , tot 5 x per dag* Geld opnemen in het buitenland
Pinnen bij alle geldautomaten ter wereld:
Geldautomaten met Maestro- of Cirrus-logo
Geld opnemen tot ¤ 500 per dag * Voor minderjarige pashouders geldt een maximum van 750 euro per dag.
Oke, mag ik dan 1 keer per dag bij de rabobank en onbeperkt bij andere banken geld opnemen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:
http://www.triodos.nl/nl/particulieren/betaalrekening/wereldpas/details/Betalen in Nederland
[..]
Handig toch, dat internet uit meer dan FOK! bestaat.
Nee, omgekeerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef borbit het volgende:
[..]
Oke, mag ik dan 1 keer per dag bij de rabobank en onbeperkt bij andere banken geld opnemen?
En als ik mijn pas kwijt raak, gebeurt me nogal eens. Kan ik dan bij een andere bank terecht om met mijn rijbewijs geld te halen. En kan dit dan bij een andere bank? Zover ik weet heeft de triodos geen filiaal in Leiden, ik weet niet of ze überhaupt filialen hebben of puur op internet bestaan.
5x per dag bij de Rabobank, 1x per dag bij andere banken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef borbit het volgende:
[..]
Oke, mag ik dan 1 keer per dag bij de rabobank en onbeperkt bij andere banken geld opnemen?
Wie stort er nog geld dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:51 schreef BertV het volgende:
Kijk wel uit, geld storten is onmogelijk voor particulieren. Dan moet je naar een GWK.
Klik anders even op de link. Ik zie dat de quote er nogal een puinbak van heeft gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef borbit het volgende:
[..]
En als ik mijn pas kwijt raak, gebeurt me nogal eens. Kan ik dan bij een andere bank terecht om met mijn rijbewijs geld te halen. En kan dit dan bij een andere bank? Zover ik weet heeft de triodos geen filiaal in Leiden, ik weet niet of ze überhaupt filialen hebben of puur op internet bestaan.
Vast, GWK moet ook ergens aan verdienen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:55 schreef borbit het volgende:
[..]
ik stort wel eens geld, rekent GWK daar extra voor?
De link gaat naar een 404. En bankpasjes gaan af en toe gewoon kapot. Ik heb deze heel voorzichtig behandeld en nog een jaar kunnen gebruiken terwijl er een scheur door de chip zat. Maar toen ging ik keihard zuipen en snuiven en door de modder rollen tijdens een festival en was ie helemaal gebruiken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klik anders even op de link. Ik zie dat de quote er nogal een puinbak van heeft gemaakt.
Oja, en misschien moet je eens stoppen je bankpas te verliezen.
Dan zou ik een andere bank kiezen met een vestiging in je buurt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef borbit het volgende:
[..]
De link gaat naar een 404. En bankpasjes gaan af en toe gewoon kapot. Ik heb deze heel voorzichtig behandeld en nog een jaar kunnen gebruiken terwijl er een scheur door de chip zat. Maar toen ging ik keihard zuipen en snuiven en door de modder rollen tijdens een festival en was ie helemaal gebruiken.
Ja, link doet het weer. Maar is google stuk bij jou ofzo? Ga gewoon naar hun website, daar kun je alles vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef borbit het volgende:
[..]
De link gaat naar een 404. En bankpasjes gaan af en toe gewoon kapot. Ik heb deze heel voorzichtig behandeld en nog een jaar kunnen gebruiken terwijl er een scheur door de chip zat. Maar toen ging ik keihard zuipen en snuiven en door de modder rollen tijdens een festival en was ie helemaal gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |