Zou iemand me misschien eens kunnen vertellen wat je in die richting zo'n beetje verdiend ?!
Natuurlijk zit er een groot verschil tussen een Mart Smeets en een schrijver van een lokaal dagblad. Maar misschien kunnen jullie persoonlijke voorbeelden geven.
Alvast bedankt !
quote:Als het je puur om het geld verdienen gaat kan je beter bij Spaarselect werken...
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:46 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen die bij een krant, radio, tv, internet or whatever werken en reportages maken, verslag doen, artikels schrijven......heel ruim dus. Ik ben van plan de opleiding te gaan doen......maar tegelijkertijd ook om later flink geld te verdienen.....en ik meen ooit eens te hebben gelezen dat dit dan niet zo'n lekkere combinatie is. Vandaar.
Bij Spaarselect zal binnenkort wel niemand meer kunnen werken
quote:zou eerst wat meer in zaken verdiepen voor je wat gaat roepen. Na afronding HBO Journalistiek ligt je startsalaris gemiddeld op f 3500,-- in de maand. Vind ik behoorlijk wat hoor!
Op maandag 21 oktober 2002 00:36 schreef creepy_stalker het volgende:
Als journalist verdien je niet zoveel schijnt het. Dan kun je beter de communicatie ingaan. Gewoon commercieel worden en voor bedrijven gaan schrijven.
quote:Na afronding van een HEAO ligt je startsalaris als je het goed speelt rond de e 2.000. Toch een slok meer. En dat is uiteraard niet alleen beperkt tot HEAO.
Op zaterdag 2 november 2002 12:25 schreef PetraV het volgende:[..]
zou eerst wat meer in zaken verdiepen voor je wat gaat roepen. Na afronding HBO Journalistiek ligt je startsalaris gemiddeld op f 3500,-- in de maand. Vind ik behoorlijk wat hoor!
Als je slim bent doe je journalistiek naast economie of geschiedenis aan de RuG, dan kun je straks meerdere kanten op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |