HvdV 4 life.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was net weer bij de videoconferencing. Wat een ellendig apparaat.
Hier geen last meequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was net weer bij de videoconferencing. Wat een ellendig apparaat.
Omdat we in de nabije toekomst daar gaan wonen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
Waarom staat Nath eigenlijk op Amersfoort..
Maar wij hebben er hier ook 10 ofzoquote:
Wij hebben een kick-ass Lifeline.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar wij hebben er hier ook 10 ofzo
Allemaal goed lopend spul van Tandberg (tegenwoordig Cisco)
jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Heeft iedereen zo'n benauwde nacht gehad zonder slaap?
Ken het beide niet. (Gelukkig maar ook)quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij hebben een kick-ass Lifeline.De kwaliteit en stabiliteit is vergelijkbaar met Supertech.
Wat een teringzooi zeg... was stoned as fuck en nog kon ik nie slapenn.. nu lekker lam op mn werk om vanavond weer een nacht zonder slaap in te gaan...quote:
Misschien had je niet moeten smoken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Impect het volgende:
Wat een teringzooi zeg... was stoned as fuck en nog kon ik nie slapenn.. nu lekker lam op mn werk om vanavond weer een nacht zonder slaap in te gaan...
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Hoe moet ik dan slapenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien had je niet moeten smoken.
Geen probleem, Sjoem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
hartelijk dank voor de aanpassing van mijn woonplaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij dat er wel andere methodes zouden zijn. Anders zou iedereen aan de drugs zitten.quote:
Bagels and Beans.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga zo ook.Broodje scoren. Maar ik weet nog niet waar.
Eerlijk gezegd had ik gisteravond ook beter een dikke kunnen dampen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er wel andere methodes zouden zijn. Anders zou iedereen aan de drugs zitten.
Maargoed, ik heb er geen verstand van
Omdat ik daar woonquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
Waarom staat Nath eigenlijk op Amersfoort..
Dat is wel erg ver lopen.quote:
Dacht eerst dat je 'schijten' bedoeldequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik gisteravond ook beter een dikke kunnen dampen.![]()
Golden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het mag nu wel even regenen hoor
Dat doe ik alleen 's morgens tussen 7:50 en 7:55.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dacht eerst dat je 'schijten' bedoelde
Ben je met 5 minuten al klaar ja?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen 's morgens tussen 7:50 en 7:55.
LaPlacequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver lopen.Ik twijfel tussen LaPlace, de Hema en de broodjestoko van de dagmarkt.
Bij voor 3,50 euro per tosti.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver lopen.Ik twijfel tussen LaPlace, de Hema en de broodjestoko van de dagmarkt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het mag nu wel even regenen hoor
Meestal binnen de minuut. Ik heb niet veel met kakken. Persen, afvegen, handen wassen en dan spring ik onder de douche. Geen boekjes/tijdschriften bij mij op de wc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je met 5 minuten al klaar ja?
Nee, bij mij ook niet. Maar bij mij komt er 's ochtends zo'n lading dat ik wel langer dan 5 minuten moet blijven zitten hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meestal binnen de minuut. Ik heb niet veel met kakken. Persen, afvegen, handen wassen en dan spring ik onder de douche. Geen boekjes/tijdschriften bij mij op de wc.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je met 5 minuten al klaar ja?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet. Maar bij mij komt er 's ochtends zo'n lading dat ik wel langer dan 5 minuten moet blijven zitten hoorMaar dan hoef ik de rest van de dag ook gewoon niet meer
Neu, ik schijt als een echte ventquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je van die lieve kleine konijnenkeutels dropt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, ik schijt als een echte vent
Net een Panini tonijnsalade gegeten en als toetje nu een knabbelstengel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
La Place. Zeggen dat ze een broodje omelet zonder vlees voor je maken om vervolgens alsnog bacon aan te treffen
.
Facebook!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Net een Panini tonijnsalade gegeten en als toetje nu een knabbelstengel.
Ik heb net lekker gedouchtquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Net een Panini tonijnsalade gegeten en als toetje nu een knabbelstengel.
Slapenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef Impect het volgende:
Iemand een idee hoe ik deze dag ga volhouden?? Mijn ogen vallen dicht
Lekker is dat hè, knabbelen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ter compensatie net even een kaasstengel gepakt
Ja, die van mij ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, knabbelen...
*Hop* mijn stengel is al op!
En anders even dit op vol volume in je oren:quote:
Haha nee net de radio al iets harder gezet, heb het "nieuwe" album van U2 erop gezet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En anders even dit op vol volume in je oren:
Babs is weer terug van LLquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, weer 0,75 ltr. water in de pens. Als iemand vanavond behoefte heeft in een plasseks-sessie, mijn DM/PM staat open!
Geen gewone seks?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, weer 0,75 ltr. water in de pens. Als iemand vanavond behoefte heeft in een plasseks-sessie, mijn DM/PM staat open!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén fles wijn en jezelf lekker aan de pik trekken.
Ja. Lekker fris aan een broodje geitenkaasquote:
Zaterdag wordt het best lekker weer, geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat gaat er zaterdag nou gebeuren? Anders ga ik andere plannen maken..
Wat was het eerste idee dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat gaat er zaterdag nou gebeuren? Anders ga ik andere plannen maken..
Ja, klopt. Maar bbq-meet enzo..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het best lekker weer, geloof ik.
Ah, de veelbesproken (not) meet. Volgens mij kreeg ik mee dat die niet doorging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar bbq-meet enzo..
Wat is het toppunt van poep en -plassex dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel een hele slechte grap aankomen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van poep en -plassex dan?
Vertel...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van poep en -plassex dan?
dan klopt die laatste gewoon niet. Ja nu wel, want nu is het 5 over. Maar daarop staat ie bij jou echt niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:04 schreef Impect het volgende:
[..]
dafuq, ik post hier om 3 over 2 en op het pc klokje is het al 5 over 2...
Dubbelklik op pc klokje. Ga naar Tijd. Vinkje aanzettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Impect het volgende:
idd maar dat maakt niet uit! 16:00 gaat deze jongen naar huis, plonsje nemen in het zwembadje!
Testquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dubbelklik op pc klokje. Ga naar Tijd. Vinkje aanzettenAltijd goed gesynct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Daywalk3r op 20-08-2012 14:23:34 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Het toppunt van poep en -plassex is:RanzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het niet?!
Het toppunt van poep en -plassex is:"het poep" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik had eerst de poep. Maar toen ik die eerste zin nogmaals las dacht ik "het is het" maar nee dus toch "de".quote:
Ik kende hem al.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij heeft tot kwart over 2 de tijd. Anders gaat hij niet door voor de koelkast en vertel ik het zelf.
Het toppunt van poep en -plassex is:En het toppunt van poepseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen had ik een leuk werkje. Een muis vervangen. Met een geweldige reden. "Het balletje zit vast".quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kende hem al.
Was even een major storing aan het verhelpen.
Geen idee.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik een leuk werkje. Een muis vervangen. Met een geweldige reden. "Het balletje zit vast".
Heb er een supermoderne optische muis aan gehangen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Iets met de buren of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, de veelbesproken (not) meet. Volgens mij kreeg ik mee dat die niet doorging.
Maak anders even een foto van je kont, dan zal ik kijken of er wat aan hangt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Of ik heb iets aan m'n kont hangen, of ik zie er leuk uit. Word steeds nagefloten/geroepen.
Ik word er onzeker van.
Oke, doe ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maak anders even een foto van je kont, dan zal ik kijken of er wat aan hangt.
Ja vond ik ook. Heb de muis maar gelijk weggegooit (allemaal stof aan de wieltjes) maar het balletje ligt in m'n ladequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dat is wel héél antiek. Heb al vele jaren niet zo'n muis aangeraakt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Oh, that's nasty...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Memories. Al die aangekoekte troep van die wieltjes schrapen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Heb de muis maar gelijk weggegooit (allemaal stof aan de wieltjes) maar het balletje ligt in m'n ladeLeuk speelgoed. Wel met USB trouwens. Nooit geweten dat er balletjesmuizen met USB waren. Dacht alleen PS/2
Goed bezig. Dan moet je makkelijk vandaag de 3 kunnen halen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Impect het volgende:
Heb een persoonlijk record gehaald vandaag!
2 liter water gedronken vandaag..
Ik kom eraan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan in.Wil je me even wakker komen plassen?
kan in?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wehe dat moet je minimaal elke dag doen. Met dit weer mag je wel 4 liter drinken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Impect het volgende:
Heb een persoonlijk record gehaald vandaag!
2 liter water gedronken vandaag..
Ik snapte jequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik kan in.Ik bedoel natuurlijk: ik KAK in.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mondje open, dan hurkt San wel even boven jequote:
Dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wehe dat moet je minimaal elke dag doen. Met dit weer mag je wel 4 liter drinken.
Ohnee. Meestal drink ik een halve liter water, loop ik naar de wc en zet ik m'n lege flesje bij de waterdispenser, ga ik ff pissen, handjes wassen, flesje vullen met koud water en weer leeg drinken en dan hetzelde ritueel weer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
En dan nog sijpelt er maar twee keer per dag een laf donkergeel straaltje uit de plasbuis.
Uiteraard. Sharing is immers caring.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Mondje open, dan hurkt San wel even boven je
Niet vergeten te filmen en hier te delen!
Maar toch pis ik op dit soort dagen opmerkelijk minder dan normaal qua hoeveelheid, terwijl ik veel meer drink.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ohnee. Meestal drink ik een halve liter water, loop ik naar de wc en zet ik m'n lege flesje bij de waterdispenser, ga ik ff pissen, handjes wassen, flesje vullen met koud water en weer leeg drinken en dan hetzelde ritueel weer.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Sharing is immers caring.
[..]
Maar toch pis ik op dit soort dagen opmerkelijk minder dan normaal qua hoeveelheid, terwijl ik veel meer drink.
Neehoor, staat je enig!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel anoniem hoor, met mijn mooie masker op. Vind je dat erg?
[ afbeelding ]
What the fuckquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel anoniem hoor, met mijn mooie masker op. Vind je dat erg?
[ afbeelding ]
Heerlijk geslapenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Ik viel volgens mij pas rond half 6 in slaap, werd om 11u wakker en besloot om maar gewoon te blijven liggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, Hen? Spinazie met koolvis, of koolvis met spinazie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:02 schreef norich het volgende:
Boh ik ben de hele dag al zo gaar. En net regende het hier, maar het is gewoon niet eens echt afgekoeld
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de brandkraan opengegooid:
[ afbeelding ]
Een Tukker in het wildquote:
Stampot boerenkoolquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zal ik vanavond eten, Hen? Spinazie met koolvis, of koolvis met spinazie?
bestaan die nogquote:
Gewoon moos zeggenquote:
Het smaakt ook voor geen meterquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Bovendien mot ik die Hollandsche prak-kost niet.
Wat bezielt zo iemand, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is Hilversum, zo'n 2 weken geleden.
Eckte bazen zijn overal op voorbereid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat bezielt zo iemand, vraag ik me dan af.Heeft ie dat ding opgeblazen en al in een schuur liggen of zo?
boerenkoolquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat? Spinazie? Zag het laatst nog liggen ja...
Zal ik m'n buren helpen met het watervrij maken van hun huis, of zal ik in een opblaasbootje een beetje ronddrijven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte bazen zijn overal op voorbereid.
Misschien probeerde hij wel thuis te komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik m'n buren helpen met het watervrij maken van hun huis, of zal ik in een opblaasbootje een beetje ronddrijven.
VROUW!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WEES DAN EENS DUIDELIJK MAN!!!
Het laatstequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik m'n buren helpen met het watervrij maken van hun huis, of zal ik in een opblaasbootje een beetje ronddrijven.
Oh, wie doot er gewoon rookwös op.quote:
Kan ook wel, ben alweer vrijquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zouden gaan seksen vanavond?
Wouterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
nog in Buurse geweest, Remco?
ik heb zondag met oom, broertje en 2 nichtjes in zo'n klein kötterig badje gezetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben niet in Buurse geweest. We wouden zondagmiddag gaan, maar we hadden gehoord dat het in de tent niet uit houden viel. dus toen hebben we met de kameraden maar bij ons gezeten. beetje in de jacuzzi zitten enzo
en zondagochtend stond ik om 8 uur alweer naast bed om m'n kameraad te helpen met het huis
wij hebben zo'n ding met bubbelbadquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb zondag met oom, broertje en 2 nichtjes in zo'n klein kötterig badje gezeten
ja, jij welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij hebben zo'n ding met bubbelbad
ik dus ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben helemaal niet zo'n ding
hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
jullie moeten zelf de bubbels maken?
Ja, ik was aan het neuken. En the Expendables 2 aan het kijken.quote:
Toch wel doggy zodat jij allebei konden kijken he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het neuken. En the Expendables 2 aan het kijken.
Niet tijdens de filmquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch wel doggy zodat jij allebei konden kijken he?
Oh.quote:
Slaap zacht, schone prinsquote:
Duurt dan best lang, die film.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het neuken. En the Expendables 2 aan het kijken.
Ja, je was niet meer op het werk en ik weet niet waar je woont, he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Duurt dan best lang, die film.
Ja duh, ik hoef je niet elke dag over de vloer hè.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je was niet meer op het werk en ik weet niet waar je woont, he.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat fluister je dat toch lekker geil.
Dan ook niet huillie doen hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja duh, ik hoef je niet elke dag over de vloer hè.
Je hebt gelijk. Ik had vandaag gewoon zo'n dag, jeweetz. Jij, ik, kaasplankje en een wijntje op een bankje op het van Heek plein.quote:
Sja. Misschien morgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had vandaag gewoon zo'n dag, jeweetz. Jij, ik, kaasplankje en een wijntje op een bankje op het van Heek plein.
quote:
ITT tot de emoticon van gister dunkt me dat welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Geslapen bij het balkon, lekker onder m'n dekbed. Beetje stijve nek, maar dat gaat al lekker weg.
Het was vannacht een stuk beter te doen ja. Mocht eigenlijk nog wel wat langer blijven liggen, maar goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Geslapen bij het balkon, lekker onder m'n dekbed. Beetje stijve nek, maar dat gaat al lekker weg.
Had jij daar ook al last van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was vannacht een stuk beter te doen ja. Mocht eigenlijk nog wel wat langer blijven liggen, maar goed.Ik sla me er vandaag wel doorheen.
Dit keer lag ik weer onder de dekens. Kouddddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was vannacht een stuk beter te doen ja. Mocht eigenlijk nog wel wat langer blijven liggen, maar goed.Ik sla me er vandaag wel doorheen.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef ACT-F het volgende:
Dit keer lag ik weer onder de dekens. Koudddd
20 minuten langer dan wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jij daar ook al last van?
ik ben gewoon 20 minuten langer blijven liggen
Natuurlijk is dat lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker toch?
Juist onder dekens liggen slaapt heerlijk
Dat kan ik echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jij daar ook al last van?
ik ben gewoon 20 minuten langer blijven liggen
Je mannelijkheid Teun! Waar is het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit keer lag ik weer onder de dekens. Koudddd
7.25 opstaan. Nu dus rond 7.50.quote:
ik kwam half uurtje later dan normaal. Maar das niet ergquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.Kom ik veel te laat op mijn werk.
Heb nu al een uur en een kwartier nodig.
Gewoon 40 bakken koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kwijt geraakt op het terrasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je mannelijkheid Teun! Waar is het?
Waar heb je in godsnaam een uur en een kwartier voor nodig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog steeds te vroeg. In plaats van 40 bakken koffie hoef je er maar 39 te drinken. Dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
7.25 opstaan. Nu dus rond 7.50.
[..]
ik kwam half uurtje later dan normaal. Maar das niet erg
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb lekker zonder dekens geslapen. Heerlijk.
Voor die 40 bakken koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam een uur en een kwartier voor nodig?
Ontbijt, thee, roken, schijten, douchen, aankleden. Ja, ik weet het... ben net een wijf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam een uur en een kwartier voor nodig?
Ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds te vroeg. In plaats van 40 bakken koffie hoef je er maar 39 te drinken. Dat scheelt dan wel weer
Ah. Nee, een been in de deken gewikkeld is voor mij genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.Gewoon een laken met de benen er onderuit. Was vanmorgen helemaal in het laken gewikkeld, net een Slavinkje.
Ik heb zo lang echt niet nodig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ontbijt, thee, roken, schijten, douchen, aankleden. Ja, ik weet het... ben net een wijf.
Ik moet ook iets over me heen hebben. Alleen de overtrek is genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, een been in de deken gewikkeld is voor mij genoeg.
Jezus. Dat doe ik in een half uurtje. Minus het douchen, dat doe ik niet 's ochtends ivm m'n haar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ontbijt, thee, roken, schijten, douchen, aankleden. Ja, ik weet het... ben net een wijf.
O, dat is het belangrijkste moment. De rest van de dag drink ik zelden koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drink al jaren 's morgens geen koffie in huis.
Geborgenheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moet ook iets over me heen hebben. Alleen de overtrek is genoeg.
Tot over een maand danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drukte van schrik gewoon op de rapporteerknop
Je bent kaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van.
Heb het maar niet doorgezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tot over een maand dan [ afbeelding ]
Dan krijg ik zure oprispingen. Ben sowieso redelijk afgekickt van de koffie de laatste jaren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat is het belangrijkste moment. De rest van de dag drink ik zelden koffie
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tot over een maand dan [ afbeelding ]
en vibratoropzetstukjes voor je tandenborstel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
durexcondooms in de aanbieding bij Groupon
Vast nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat iemand anders het stokje overneemt
Dat heb ik met thee op de nuchtere maag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan krijg ik zure oprispingen. Ben sowieso redelijk afgekickt van de koffie de laatste jaren.
Uh-huh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat anders die inhammen zo opvallen?
Bleh. Condooms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
durexcondooms in de aanbieding bij Groupon
Je zei dat je een interpretje had?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Collega kijkt mij raar aan omdat ik moet lachen.
Misschien als je wijf een schimmelgrot heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Condooms.
Dat neukt veel prettiger.
Probeer een condoom op je webcam, voor de veiligheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hm straks videoconfernce opzetten met 2 andere partijen. Hopen dat het lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |