HvdV 4 life.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was net weer bij de videoconferencing. Wat een ellendig apparaat.
Hier geen last meequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was net weer bij de videoconferencing. Wat een ellendig apparaat.
Omdat we in de nabije toekomst daar gaan wonen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
Waarom staat Nath eigenlijk op Amersfoort..
Maar wij hebben er hier ook 10 ofzoquote:
Wij hebben een kick-ass Lifeline.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar wij hebben er hier ook 10 ofzo
Allemaal goed lopend spul van Tandberg (tegenwoordig Cisco)
jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Heeft iedereen zo'n benauwde nacht gehad zonder slaap?
Ken het beide niet. (Gelukkig maar ook)quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij hebben een kick-ass Lifeline.De kwaliteit en stabiliteit is vergelijkbaar met Supertech.
Wat een teringzooi zeg... was stoned as fuck en nog kon ik nie slapenn.. nu lekker lam op mn werk om vanavond weer een nacht zonder slaap in te gaan...quote:
Misschien had je niet moeten smoken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Impect het volgende:
Wat een teringzooi zeg... was stoned as fuck en nog kon ik nie slapenn.. nu lekker lam op mn werk om vanavond weer een nacht zonder slaap in te gaan...
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Impect het volgende:
Heeft iedereen zo'n benauwde nacht gehad zonder slaap?
Hoe moet ik dan slapenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien had je niet moeten smoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |