jammer dat het amenth niet wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]nee dit was gewoon een Amerikaan
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:34 schreef Snowbells het volgende:
Sms ik die vriend 'ik kom niet ben ziek' krijg ik een halfuur later 'kom chillen'
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]leuke vriend, geef hem een lesje begrijpend lezen
achterlijke boerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'![]()
met wat voor mensen ga ik om
zeg dat je in zijn kont plast als hij zo doorgaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'![]()
met wat voor mensen ga ik om
jij niet jij hebt nauwelijks een accentquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me nu aangesproken omdat ik hier ook woon
omg ja eindelijk iemand die dat zegtquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
jij niet jij hebt nauwelijks een accent
gisteren heb je het anders genoeg gehoord van Peterquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
omg ja eindelijk iemand die dat zegt![]()
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gisteren heb je het anders genoeg gehoord van Peter
ja tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praat
nee hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praat
je hebt mijn stem alleen gehoord toen ik moest fluisteren en/of dronken wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dankjejij ook, ook al kan ik je nooit verstaan
Doe eens normaal praten danquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt mijn stem alleen gehoord toen ik moest fluisteren en/of dronken was
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij ooksinds 28 april klopt mijn hartje alleen nog maar voor jou :$
Ja te harde muziek ook toen. Kan je niet eens normaal praten met haar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen wel jammer dat we die 2 sletten niet konden hosselen
en te veel alcoholquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja te harde muziek ook toen. Kan je niet eens normaal praten met haar.
jaloers dat ik met P_z gedronken en gehosseld heb in het echt??quote:
Op wie moet ik jaloers zijn? En op wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
jaloers dat ik met P_z gedronken en gehosseld heb in het echt??
op ons plus het samenzijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op wie moet ik jaloers zijn? En op wat?
als ik jou zie word ik ook alsmaar warmerquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Beach het volgende:
ik zit met ontbloot bovenlichaam en nog steeds warm
omgomgomgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |