Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoel dus dat vind ik knap welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het erg als ik weet wat je hiermee bedoelt?
Ik verveelde me, toen heb ik MTV ooit opgezet en die serie was aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoel dus dat vind ik knap wel
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik verveelde me, toen heb ik MTV ooit opgezet en die serie was aan.
Ja, volgens mij wel, het was echt te kansloos. Een of ander mens dat graag een jongen wilde zijn, maar het zag er alsnog uit als een meidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]helemaal afgekeken en blijven steken bij die aflevering ?
Oowja die ging laatst nog proberen staand te plassen op de jongenswc dmv een plastuitjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, het was echt te kansloos. Een of ander mens dat graag een jongen wilde zijn, maar het zag er alsnog uit als een meidik heb me kapot gelachen!
Nu heb ik zin om terug te kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowja die ging laatst nog proberen staand te plassen op de jongenswc dmv een plastuitje![]()
Ik ga nu even voetbal international herhaling kijken en lekker slapen![]()
Fijne avond nog allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |