quote:haha, zie je haar string nooit ofzo (die is zeker altijd al uit nog voordat jij op het kaartje kan kijken welke maat het is
Op woensdag 28 augustus 2002 09:50 schreef Nyles het volgende:[..]
haha idd eva had al een keer tegen mij gezegd "dat een string altijd wel goed zit" (ja weet ik veel
)
quote:He, we kunnen dus geen leuke foto's van je verwachten....post er dan eens 1 hier gewoon in je boxershort
Op woensdag 28 augustus 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:[..]
vaak genoeg, is idd snel uit
![]()
maar kijk nooit naar de maat ofzo...aaaaaaaaaaaaaaaaaah neeeeehj echt het laatste wat ik ga doen is z'n reetveter zelf aan doen ilg ieeeuw kannik ech nie tegen zoiets in me reet eeefghbleh, maarja hebbem al besteld in S ,dank je!
quote:*huil*
Op woensdag 28 augustus 2002 09:38 schreef ivetje het volgende:[..]
Dank je...ik was van plan om er een pic van te maken als ik hem aanhad en te posten hier...maar nu dus niet meer he
En nyles, ik denk een s
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 09:38 schreef ivetje het volgende:[..]
Dank je...ik was van plan om er een pic van te maken als ik hem aanhad en te posten hier...maar nu dus niet meer he
quote:Hoho, dat zei Aernout!
Op woensdag 28 augustus 2002 12:37 schreef ivetje het volgende:
Nee, jullie zijn gemeen want alleen sinaasappel mocht foto plaatsen. Toen ze zei dat ik er 1 moest neerzetten wilde niemand dat dus...jammer
quote:Ik wil best een rapportage komen maken hoor!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:42 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik heb m nu niet aan hoor
en mijn webcam stelt bij als het donker is
vraag maar aan ivetje ofzo
!!
quote:Jij zat ook al dat het flauw was van d'r...en aangezien er al 1 iemand niet op zit te w8en heeft de rest gewoon pech...
Op woensdag 28 augustus 2002 13:00 schreef Halinalle het volgende:[..]
Hoho, dat zei Aernout!
quote:Ik wil natuurlijk foto's van zowel Sinaas als jij!
Op woensdag 28 augustus 2002 13:02 schreef ivetje het volgende:[..]
Jij zat ook al dat het flauw was van d'r...en aangezien er al 1 iemand niet op zit te w8en heeft de rest gewoon pech...
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:59 schreef ivetje het volgende:
de mijne is ook binnen
Alleen...het is een s maar hij lijkt zo groot!! Welke heb jij sinaas en heb jij dat idee ook
quote:wat is daar zo
Op woensdag 28 augustus 2002 13:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Ergo,
Op woensdag 28 augustus 2002 13:07 schreef ivetje het volgende:[..]
wat is daar zo
aan
ik heb gewoon geen dikke ass...
![]()
klein is vein!
quote:Zal hem maar eens gaan passen strax....wie weet heb ik toch een dikkere kont als ik zelf kan zien vanaf hier
Op woensdag 28 augustus 2002 13:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ergo,
![]()
![]()
klein is vein!
Komt het eigenlijk in een vreemde verpakking, of valt dat wel mee...??
Straks gaan mn ouders weer gekke dingen denken
quote:Hij komt niet in een vreemde verpakking hoor, maar er zit wel zon boekje in met allemaal dildo's op de voorpagina
Op woensdag 28 augustus 2002 18:43 schreef Freaky_pauwie het volgende:
so!
Ik heb m ook besteld hoor!!Komt het eigenlijk in een vreemde verpakking, of valt dat wel mee...??
quote:Ik hoop het niet
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:40 schreef MissX het volgende:
wat ik me nou afvraag, gaat dat spul er niet af als je het wast.vind het wel cool, maar 1x dragen vind ik ook wel beetje weinig. Op die site staat dat het met speciaal wasmiddel is geprepareerd, dus heb ik het idee dat het er dan na 1x wassen af is, en je een gare string over houd.
quote:Nee hoor, maak je geen zorgen, het wordt geleverd in een onopvallende verpakking:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:43 schreef Freaky_pauwie het volgende:
so!
Ik heb m ook besteld hoor!!Komt het eigenlijk in een vreemde verpakking, of valt dat wel mee...??
Ivetje ik heb ook een s maar hij past prima hoor.
geniet ervan, en veel plezier! Ik moet 'm alleen nog even opladen
quote:Dat vond je vast niet erg
Op woensdag 28 augustus 2002 19:20 schreef Sinaasappel het volgende:
Hij komt niet in een vreemde verpakking hoor, maar er zit wel zon boekje in met allemaal dildo's op de voorpagina
quote:Ik zeg toch, vraag maar aan ivetje, die wil dat wel laten zien
Op donderdag 29 augustus 2002 20:23 schreef Lois het volgende:
En toch zou het leuk zijn als we eens foto's van dat, inmiddels beroemde, ding kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |