quote:mja idd...hadden we nou maar eerst beter gekeken
Op woensdag 14 augustus 2002 14:56 schreef goudappeltje het volgende:[..]
ik ook, hebben hetzelfde probleem
quote:Ah joh, die drie euro... Kan ik me eigenlijk ook niet zo druk om maken hoor. Dan koop ik gewoon een paar appels minder volgende week
Op woensdag 14 augustus 2002 14:58 schreef ivetje het volgende:[..]
mja idd...hadden we nou maar eerst beter gekeken
Maar goed...nu nix meer aan te doen. Mailen over annulering oid heeft weinig zin denk ik. Heb het idee dat dat nog meer problemen gaat geven met geld terug laten schrijven enzo...
Dan maar 3 euro meer voor die string en geen gezeik met het geld enz...
Maar het blijft klote
quote:ff voor de duidelijkheid: dus jullie hebben 17.50 in totaal betaald om die string??
Op woensdag 14 augustus 2002 14:56 schreef goudappeltje het volgende:[..]
ik ook, hebben hetzelfde probleem
grappig OK
maar zo grappig voor 17 euro nou nee
quote:Dat is waar
Op woensdag 14 augustus 2002 15:04 schreef goudappeltje het volgende:
nee ik heb gemachtigd. En boeiend, ik ga er niet aan dood. Je betaalt toch altijd minder dan wanneer je meer koopt?
Maar die andere setjes moest ik gewoon hebben
denk dat ik maar strings ga dragen.. mijn boxers zijn 17,50 euro per stuk
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 15:45 schreef Phreak het volgende:
14,90 euro.. voor een string...denk dat ik maar strings ga dragen.. mijn boxers zijn 17,50 euro per stuk
quote:Tja, grote maten hè
denk dat ik maar strings ga dragen.. mijn boxers zijn 17,50 euro per stuk
quote:En voor dat geld, komen ze hem ook nog thuis brengen. Wat wil je nog meer.
14,90 euro.. voor een string...denk dat ik maar strings ga dragen.. mijn boxers zijn 17,50 euro per stuk
quote:Dan heb je wel van dat standaard simpel ondergoed in standaard maten. De mooie setjes van mijn vriendin kosten toch minimaal 75 euro. Maar dan heb je ook wat.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:46 schreef ivetje het volgende:[..]
Iig zijn de string bij H&M enzo ook allemaal 9,95 oid...alleen nu verzendkosten erbij da's wel klote...
quote:Dat vind ik dus belachelijk...ondergoed van de H&M kan ook heel mooie en sexy zijn, pas nog doorschijnende string met hemdje gekocht van kant...heel mooi, string 9,95 hemdje 12,95.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:49 schreef Coelho het volgende:[..]
Dan heb je wel van dat standaard simpel ondergoed in standaard maten. De mooie setjes van mijn vriendin kosten toch minimaal 75 euro. Maar dan heb je ook wat.
[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 14-08-2002 15:52]
Naja, niks mis mee verder
ik koop het ook weleens hoor. Alleen vind ik de beugels van H&M altijd irritant. Maar voor strings/boxers is het ideaal!
quote:H&M in Tilburg heeft gewoon alles hoor...strings van maat xs tot xl...
Op woensdag 14 augustus 2002 15:51 schreef goudappeltje het volgende:
Ja, maar ze hebben vaak wel alleen kleine maatjes...
quote:Ik koop er meestal lingerie met hemdjes erbij...BH's draag ik eigenlijk zelden meer...de hemdjes zijn veel leuker vind ik
Op woensdag 14 augustus 2002 15:51 schreef goudappeltje het volgende:
Ja, maar ze hebben vaak wel alleen kleine maatjes...Naja, niks mis mee verder
ik koop het ook weleens hoor. Alleen vind ik de beugels van H&M altijd irritant. Maar voor strings/boxers is het ideaal!
quote:MJa, die zijn vaak duurder en heel erg mooi. Heb laatst een setje gezien van Marie-Jo, stond in zo'n folder, heel tactisch géén prijzen erbij
Op woensdag 14 augustus 2002 15:49 schreef Coelho het volgende:[..]
Dan heb je wel van dat standaard simpel ondergoed in standaard maten. De mooie setjes van mijn vriendin kosten toch minimaal 75 euro. Maar dan heb je ook wat.
mijn vriendje lief aankijken en een keertje verwennen?
quote:* Mister_string denk ik ook wel.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:49 schreef goudappeltje het volgende:
Mja. En het is natuurlijk wel leuker dan een string van de H&M. Denk dat er meer meiden zijn met een H&M string dan met een Glow in the dark string
Ik zag bij de H&M in Eindhoven ook nog mooie strings hangen voor mannen, dus daar ga ik van het weekend maar eens een kijkje nemen. Waren niet zo gek duur.
quote:Had van de week een leuk setje gezien bij Hunkemöller, roze met bloemetjes
Op woensdag 14 augustus 2002 15:53 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik koop er meestal lingerie met hemdjes erbij...BH's draag ik eigenlijk zelden meer...de hemdjes zijn veel leuker vind ik
quote:Simpel en niet al te duur kan heel mooi zijn.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:50 schreef ivetje het volgende:[..]
Dat vind ik dus belachelijk...ondergoed van de H&M kan ook heel mooie en sexy zijn, pas nog doorschijnende string met hemdje gekocht van kant...heel mooi, string 9,95 hemdje 12,95.
Ik ga zeker voor ondergoed niet veel uitgeven hoor...het gaat toch meestal uit en bij H&M hebben ze hele mooie dingen...
en standaard matenWaar slaat dat op...in elke lingerie-winkel hebben ze dezelfde maten hoor. Daarnaast hebben ze bij H&M tot cup D BH's volgens mij dus...wat is daar mis mee
quote:Ja idd..ik ga echt niet meer uitgeven voor ondergoed hoor. Het zit toch onder je kleding, en verder niemand (naast Freud) die het ziet...daarnaast vind freud het ondergoed van H&M ook erg leuk, dus voor hem hoef ik het niet te doen.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:55 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Had van de week een leuk setje gezien bij Hunkemöller, roze met bloemetjes
Ook lekker goedkoop, dacht iets van 12,95 hemdje en 6,95 onderbroek
quote:Het is niet zozeer dat ze de maat niet hebben als wel de combinatie. Zo zit in een setje met string maat 38 standaard een BH cup B. En da's voor sommige vrouwen toch echt te klein
Op woensdag 14 augustus 2002 15:50 schreef ivetje het volgende:[..]
Dat vind ik dus belachelijk...ondergoed van de H&M kan ook heel mooie en sexy zijn, pas nog doorschijnende string met hemdje gekocht van kant...heel mooi, string 9,95 hemdje 12,95.
Ik ga zeker voor ondergoed niet veel uitgeven hoor...het gaat toch meestal uit en bij H&M hebben ze hele mooie dingen...
en standaard matenWaar slaat dat op...in elke lingerie-winkel hebben ze dezelfde maten hoor. Daarnaast hebben ze bij H&M tot cup D BH's volgens mij dus...wat is daar mis mee
quote:Tja, no offence, maar dat jij hemdjes kunt dragen zal ook wel iets met cupmaat te maken hebben. Sommige vrouwen hebben toch ondersteuning nodig
Op woensdag 14 augustus 2002 15:53 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik koop er meestal lingerie met hemdjes erbij...BH's draag ik eigenlijk zelden meer...de hemdjes zijn veel leuker vind ik
quote:Bij H&M heb je geen setjes maar losse strings en losse BH's. Je kan dus zelf van hetzelfde setje de string en BH in de goede maat zoeken. Dat vind ik fijn...
Op woensdag 14 augustus 2002 16:11 schreef Coelho het volgende:[..]
Het is niet zozeer dat ze de maat niet hebben als wel de combinatie. Zo zit in een setje met string maat 38 standaard een BH cup B. En da's voor sommige vrouwen toch echt te klein
En dan moet je in sommige zaken dus eigenlijk 2 setjes kopen, waarvan je dus achteraf 1 string en 1 BH weg kunt gooien.
[..]Tja, no offence, maar dat jij hemdjes kunt dragen zal ook wel iets met cupmaat te maken hebben. Sommige vrouwen hebben toch ondersteuning nodig
quote:Da's misschien een verschil van inzicht. Mijn vriendin vindt het leuk als ze mooi ondergoed aan heeft wat lekker zit. Ze hoeft het van mij ook niet te kopen, maar ze koopt het in eerste instantie voor zichzelf. Ik mag meekijken
Op woensdag 14 augustus 2002 15:59 schreef ivetje het volgende:[..]
Ja idd..ik ga echt niet meer uitgeven voor ondergoed hoor. Het zit toch onder je kleding, en verder niemand (naast Freud) die het ziet...daarnaast vind freud het ondergoed van H&M ook erg leuk, dus voor hem hoef ik het niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |