abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_343109
Nee! Ik doe dit jaar niet meer aan die onzin mee! Ik vertik het om nog langer een beeldbuisjunkie te worden die niet alleen hele dagen zich bezig houdt met wie er in het huis lopen, hoe het met de persoontjes is en bang is om ook maar wat voor klein detail dan ook te missen! Ik kijk wel uit! Ben niet helemaal gek, kan mijn tijd wel beter gebruiken!
Dat waren ongeveer de woorden die ik uitsprak toen ik hoorde dat BB een vervolg zou krijgen.....

Ondertussen heb ik er al weer meerdere uren op zitten aan het volgen van de streams, heb ik gisterenavond alle compu-werkzaamheden per direct stopgezet om maar niets van de entree en voorstelling van de nieuwe bewoners te missen en klik ik iets meer dan me lief is op het BB forum om te kijken of er nog nieuws is.....

ZUCHT! Hebben jullie dan nu ook? Of is dit gewoon een geval van "eens-verslaafd-blijft-verslaafd" geval?

pi_343117
Owhjah... nog ff als aanvulling:

Die Koos rules bigtime!

Koos for President!

vrijdag 15 september 2000 @ 15:42:52 #3
4647 Def P
Niet lullen maar posten
pi_343138
quote:
Op 15 september 2000 15:37 schreef blauwe het volgende:

Die Koos rules bigtime!

Koos for President!

Koos is die mislukte John Leddy kloon?
Ik wil chillen, ik wil chillen
Chillenchillenchillen in een bubbelbad
pi_343205
Tja..je zal maar Koos heten
pi_343211
En wie wat nou dan eigenlijk de bikkel blauwe
I'm getting too old for this....
  vrijdag 15 september 2000 @ 17:08:36 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_343293
quote:
ZUCHT! Hebben jullie dan nu ook? Of is dit gewoon een geval van "eens-verslaafd-blijft-verslaafd" geval?
Ja, ik heb dat ook. Ook ZUCHT!
Na het vorige BB-spektakel was ik blij me weer op m'n werk te kunnen concentreren (met uitzondering van de BB-reunie-dag). En ik had me dan ook stellig voorgenomen niet weer verslaafd te raken. Maar helaas, tot nu toe gaat het niet goed. Elk half uur moet ik toch weer even op FOK! kijken hoe het er mee staat. Goddank kan ik zelf de livestreams niet ontvangen....
pi_343335
Ik heb gelukkig nooit geroepen dat ik niet ging kijken. Ik wist gewoon dat alhoewel ik amper tv kijk, ik hier wel weer naar zou kijken. En ik heb er naar uit gekeken, en geniet nu alweer van de mensen in het huis. Ik denk dat er allerlei verwikkelingen mogelijk zijn in deze groep en ben reuze benieuwd.

Jammer dat ik dit jaar weer bij een deel van BB op vakantie ben, maar nu ga ik as zondag al weg en de vorige keer was dan op het eind van BB en heb ik dus de ontknoping gemist.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')