Nee. Ken hem ook niet.quote:
Die was al goed. Eén tegerlijk graagquote:
???????????????? hoe kan dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hint: geboren in Duitsland en India.
Excusesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over personen
Melanie Griffith is trouwens niet goed.
Bas van Wervenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Finitio het volgende:
[..]
Bas van WervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was vooral dankzij jouw tipquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Nondeju, da's snel.
Is die al een keer voorbij gekomen?
Bob Geldoff?quote:
Zelfde sport, andere naam.quote:
Nederlander. Volleybal.quote:
Tong verwarde ex-feyenoord speler Bart Goor met Bas van de Goorquote:
Oh shit jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong verwarde ex-feyenoord speler Bart Goor met Bas van de Goor![]()
Mooi.quote:
Harvey Milkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef Limburg82 het volgende:
Yes! Gewonnen.
HM
Hint: Geen Nederlander en niet meer onder de levenden.
Nederlander.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef livelink het volgende:
Is het wel een man? (oftewel graag een hint)
Thanks, ow ja het is Gio zie ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We bedoelen dezelfde, maar je schrijft zijn naam verkeerd. Doe toch maar een nieuwe.
Tim Krul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Thanks, ow ja het is Gio zie ik
Nieuwe:
T.K
ik had net een vraag over hem gesteld in de AKQ, dus 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Limburg82 het volgende:
echt? Ik ben verbaasd. Mmm even denken.
Gebruiken jullie google?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
We have a winner!
Lang Leve Google.
Is goed kut.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pardon lul? Is het Hein de Kort ?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pardon lul? Is het Hein de Kort ?
Andere sportquote:
Tong herhaalt zijn grapjes ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hans Böhm is recent nog langsgekomen, dus ik twijfel.
En wat zijn haar initialen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef livelink het volgende:
Nee, hij heeft ook een beroemde vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |