Of in de koffer terug...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan zal ik eerst maar mijn studie af gaan ronden, anders komen we niet groter uit...
nog ongeveer 2 jaar te gaan.
Te veel moeite, die moeten dan trap naar beneden, gitaar erin, trap naar boven, en als ik een keer wil spelen weer helemaal andersom...quote:
Kom ik weer op het ruimte probleem uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef brother52 het volgende:
Of de gitaren in koffer gewoon beneden laten?
Dat is al voor 25% het gevalquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef brother52 het volgende:
Ombouwen tot gitaarkamer.
Probleem opgelost.
1 gitaar heb ik al 24 jaar een Strat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 05:27 schreef starla het volgende:
Koopt iedereen hier per jaar gemiddeld 6 gitaren of zo?
Alsof het verboden is om lang 1 en dezelfde gitaar te hebben.
Kocht ik maar 6 hahahaha. Ik heb weken gehad dat ik er 6 kocht (en verkocht) nu voorlopig probeer ik alleen nog te verkopen. zit dit jaar op een best aantal gekocht al (bassen)quote:Op maandag 27 augustus 2012 05:27 schreef starla het volgende:
Als ik er 6 per jaar zou kopen zou ik zo failliet zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 05:27 schreef starla het volgende:
Klopt ja, maar de prijsklasse waar ik nu gitaren in koop ligt voor mijn huidig salaris te hoog om er 6 per jaar te kunnen kopen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:30 schreef The_Dean het volgende:
Hangt er vanaf wat voor gitaren je koopt.
Maar gemiddeld gaan er hier ook wel 6 gitaren per jaar in, en weer uit
Ik probeer door af entoe slim iets te kopen en marktcomform weer te verkopen, soms wat opknappen, heel soms iets wat een opknapper is te slopen en in onderdelen te verkopen mijn hobby te bekostigen tot nu toe lukt dat vrij aardig. Voor de 7 bassen die ik dit jaar gekocht heb, heb ik er nu zo'n 30 verkocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klopt ja, maar de prijsklasse waar ik nu gitaren in koop ligt voor mijn huidig salaris te hoog om er 6 per jaar te kunnen kopen...
Klinkt best aardig toch? Maarja, je hebt ook Van Reekum en de heer Oosterhuis natuurlijk in jouw band zitten, dus dat is vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nummertje opgenomen met me bandje. Kut kwaliteit (iPhone opname) en veel foutjes etc. weet ik weet ik.
Maar wat vinden jullie van het geheel? Als je langs de kwaliteit, de valse nootjes en mijn flutsolo kijkt zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |