Heb beiden gespeeld. Had een tijdje geleden ook interesse in deze gitaren. Ze schelen niet heel veel van elkaar maar als als je echt een degelijke gitaar wilt ga dan voor een Fender American Strat (desnoods 2e hands). Dan is er ineens weer heel veel verschil met deze gitarenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef Braddie het volgende:
http://www.bax-shop.nl/so(...)product-details.html (De Fender)
Is dit een goede gitaar btw? Ik wil (logischerwijs) een vervanging voor mijn overleden Craftertje, nou is dit meteen wel een hoop geld natuurlijk maar opzich...
Ik heb al eens op de Squier Classic Vibe versie gespeeld van dit model en die vond ik zéker niet slecht, maar goed... Fender he, het word tijd dat ik eens fatsoenlijke gear ga aanschaffen.
http://www.bax-shop.nl/so(...)product-details.html (De Squier)
Dus, zeggen julie, Fender van 600.. of toch de Squier van 3zoveel? Omdat het kwalitattief gezien niet super veel uitmaakt ?
Thanks in advantage!
Ook ooit eens op gespeeld op een American Strat, hartstikke toffe gitaren, maar ik vind niet dat ik dat waard ben.. qua speelstijl en qua omgang.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heb beiden gespeeld. Had een tijdje geleden ook interesse in deze gitaren. Ze schelen niet heel veel van elkaar maar als als je echt een degelijke gitaar wilt ga dan voor een Fender American Strat (desnoods 2e hands). Dan is er ineens weer heel veel verschil met deze gitaren
Waar zie jij pre-lawsuit staan dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:21 schreef Braddie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/588186644
Word aangeboden als een Pre-Lawsuit model
Is het dus volgens mij niet.... ik zie in ieder geval niet het *Gibson* logo op de headstock... Headstock wijkt ook wat af van die van mij en Dean
Nee ik zie een foto van de achterkant, en van een afstandje... Maar op die van afstandje is dat logo niet te zien.... dus dit is weer iemand die denkt een normale Ibanez LP te kunnen verkopen als Lawsuit model.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zie niet eens een foto van de headstock? Van de voorkant dan
Dit is de beschrijving:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zie jij pre-lawsuit staan dan?
Misschien moet jij een cursus begrijpend lezen kopen voordat je mensen gaat beoordelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ik zie een foto van de achterkant, en van een afstandje... Maar op die van afstandje is dat logo niet te zien.... dus dit is weer iemand die denkt een normale Ibanez LP te kunnen verkopen als Lawsuit model.
Het logo is inderdaad niet te zien. Aan de vorm van de headstok kun je wel zien dat dit een post-lawsuit model is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zie niet eens een foto van de headstock? Van de voorkant dan
Ja, ik kan lezen maar kun jij dat ook?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is de beschrijving:
KenmerkenConditie: Gebruikt Soort: Solid body Merk: Ibanez Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijving ibanez les paul + koffer
- bj 1977
- 100 % orgineel
- uit de lawsuite periode
- super ,70 elementen / humbuckers
- serie nr.L 771294
Hoezo? in de advertentie staat dat hij uit de Lawsuit periode komt.... maar dat is niet te zien aan de headstock (En het missen van het logo)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij een cursus begrijpend lezen kopen voordat je mensen gaat beoordelen.
Naja, er staat uit de Lawsuit periode, en met uit denk ik direct aan dat het er een IS... maar hij komt er dus na?, en is het dus eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het logo is inderdaad niet te zien. Aan de vorm van de headstok kun je wel zien dat dit een post-lawsuit model is.
[..]
Ja, ik kan lezen maar kun jij dat ook?
Die is er nooit geweest?... wat loopt iedereen dan op het intternet zo moeilijk te doen met Pre-Lawsuit dit, en Pre-Lawsuit dat...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja UIT de periode niet VOOR (Pre)
Daarnaast is er nooit een lawsuit geweest
Omdat Ibanez de modellen heeft aangepast nadat dat gesommeerd werd, dat is gebeurd, waardoor er geen rechtzaak nodig was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is er nooit geweest?... wat loopt iedereen dan op het intternet zo moeilijk te doen met Pre-Lawsuit dit, en Pre-Lawsuit dat...
Is wel te zien aan de headstock. Ze hebben in 1977 de vorm van de headstock gewijzigd want dat was één van de punten waar Gibson over viel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo? in de advertentie staat dat hij uit de Lawsuit periode komt.... maar dat is niet te zien aan de headstock (En het missen van het logo)
Ja, dat bedoelde ik dus... maar ik dacht dat met uit werd bedoelt dat het nog een *lawsuit* was...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is wel te zien aan de headstock. Ze heeben in 1977 de vorm van de headstock gewijzigd want dat was één van de punten waar Gibson over viel.
Ooh op zo`n manier, naja.. dat is dan opgeheldert!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat Ibanez de modellen heeft aangepast nadat dat gesommeerd werd, dat is gebeurd, waardoor er geen rechtzaak nodig was.
Pre lawsuit is dus niet een hele goeie woordkeuze maar het geeft wel goed de periode weer van gitaren voor en na die verandering.
fixedquote:
Nu een setje EMG's erin en je bent klaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef brother52 het volgende:
En dan heb je er ineens weer een gitaar bij....
[ afbeelding ]
Samen met zijn 2 broertjes...
[ afbeelding ]
Yep. dan hoef ik voorlopig ook geen nieuwe gitaar meer...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu een setje EMG's erin en je bent klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |