Laatste paar postsquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef Tropanzia het volgende:
Dat er bijvoorbeeld iemand in je huis/tuin was in het donker, die daar niet hoorde.
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik ongeveer 5 jaar was, en toen meende ik vast en zeker dat er een konijn/cavia/rat door de kamer van m'n ouders liep.
Ben toen als een gek op hun bed gesprongen, maar van dit dier wat langs m'n voeten kroop nooit meer wat vernomen.
Ik heb vast wel engere dingen meegemaakt, maar daar is door selectieve geheugenwissing nou niet zo makkelijk bij te komen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Frostu het volgende:
Toen ik in groep 3 een hartjessnoepje ([ afbeelding ]) in 1x per ongeluk doorslikte waardoor die bleef steken in mijn keel en ik 'bijna' stikte voor mijn gevoel. Moment weet ik nog vrij helder voor de geest te halen, circa uur voor de kraan gestaan geprobeer dat ding met water door te slikken oid. Was best eng moment ja.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef HenkXL het volgende:
Toen ik een pistool op mn kop gedrukt kreeg, was wel even spannend.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef Osiris024 het volgende:
Een aantal zeer zware kop-staart ongevallen meegemaakt. vooral als je aan ziet komen in je spiegel.
Dát moment !
Zou een mod hier een reeks van kunnen maken? Lijkt me wel dat dit meer dan 2 delen gaat krijgen.quote:
Fuckquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het engste wat jij ooit hebt meegemaakt? #2
Zoiets heb ik idd ook es gehad, maar dan met een ijsklontje. Wilde deze uit een leeg glas drinken, maar schoot opeens in mn keel. Geeft ook best wel een beangstigend gevoel. Gelukkig kwam ie na wat kokhalsbewegingen weer losquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Frostu het volgende:
Toen ik in groep 3 een hartjessnoepje ([ afbeelding ]) in 1x per ongeluk doorslikte waardoor die bleef steken in mijn keel en ik 'bijna' stikte voor mijn gevoel. Moment weet ik nog vrij helder voor de geest te halen, circa uur voor de kraan gestaan geprobeer dat ding met water door te slikken oid. Was best eng moment ja.
Als ik het mag vragen, wat was dat dan precies? Een allergie ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
Iemand langzaam zien overlijden, in een uur tijd van 'zichtbaar' gezond naar de engste blaren, uitstortingen, kleurveranderingen etc. over het gehele lijf.
Dat was echt beangstigend, dat het om iemand ging waar ik veel om gaf maakte het er niet makkelijker op.
Ja losgeld.quote:
Jeetje best spannend hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja losgeld.
Ik ben ontkomen met mijn waanzinnig goede ontknopingsvaardigheden en door een rivier meegevoerd naar een veilige plaats.
Daarna teruggelift naar Nederland.
De medicatie/middelen na een longbloeding op de IC, puur om tijd te rekken omdat men allang wist dat ze de volgende dag niet meer ging redden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Als ik het mag vragen, wat was dat dan precies? Een allergie ofzo?
Maar waarom?quote:
Ik bezat ook nog waardevolle informatie van de FBI.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar waarom?
WAAROM GIJZELEN ZE DEZE PERSOON, MENSEN?
Voor gaile neuqseks.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar waarom?
WAAROM GIJZELEN ZE DEZE PERSOON, MENSEN?
Sorry maar nu geloof ik je niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bezat ook nog waardevolle informatie van de FBI.
Daarvoor wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sorry maar nu geloof ik je niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |