quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:48 schreef Osiris024 het volgende:
Kan je boekhouden en begrotingen kloppend maken ?
*proest*quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:48 schreef Osiris024 het volgende:
Kan je boekhouden en begrotingen kloppend maken ?
Volgens mij hebben veel FOK!kers een zonnesteek opgelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Jellereppe het volgende:
Wat is er vandaag aan de hand met FOK! Zijn alle trolls online?
Helaas. De hitte wordt ze teveel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel FOK!kers een zonnesteek opgelopen.
Ja heb ik gedaan, maar misschien dat andere wat ervaring hebben??quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hallo waardevolle aanwinst, je bent idd in het goede subforum aangekomen. Ik heb een vraag aan jou: heb je de moeite genomen eerst te zoeken binnen dit forum voordat je hier je vraag neerknalde?
. Voor jou een paar duizend spanjaarden Hoe bedoel je precies??quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef vigier het volgende:
Spanje zou ik vooral wegblijven voor zomerwerk... Spanje heeft momenteel de hoogste werkeloosheid die ze ooit heeft gekend, ongeveer 25%. Dat betekent dus dat 25% van de volledige beroepsbevolking aldaar géén werk heeft... Voor jou een paar duizend spanjaarden.
Hij bedoeld dat een duizend Spanjaarden uberhaupt geen baan hebben en dus beschikbaar zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef lopke1050 het volgende:
[..]
. Voor jou een paar duizend spanjaarden Hoe bedoel je precies??
En in welk land zou wel genoeg vakantiewerk te vinden zijn ??
Dat je geen kans maakt op werk daar, omdat bij de minste of geringste vacature de spanjaarden al met slaapzakken voor de deur liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef lopke1050 het volgende:
[..]
heb jij het nieuws een beetje gevolgd de laatste 3 a 4 jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef lopke1050 het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat laatstequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben je nou troll 723 vandaag of snap je het echt niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |