* snellejelle is helemaal blij
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 14-08-2002 00:01]
* dizzylizzy is samen met snellejelle helemaal blij!
quote:Laat ze maar weg blijven
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:53 schreef snellejelle het volgende:
Heel verhaal..* snellejelle is helemaal blij
quote:Lifehouse is HET voorbeeld van klote top40 muziek.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:37 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Laat ze maar weg blijven
quote:Sterker nog, ik verwar ze gewoon met MadHouse. DOM!
Op woensdag 14 augustus 2002 18:03 schreef Apfel het volgende:
Ze hebben maar met een van drie singles van hun vorige album in de top 40 gestaan en dan is het gelijk klote top 40 muziek.
quote:Dat is nogal een verschil...
Op woensdag 14 augustus 2002 18:32 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Sterker nog, ik verwar ze gewoon met MadHouse. DOM!
quote:Waarom?? Heb je er last van als ze komen?? Komen ze je nachten lang wakker houden ofzo???
Op woensdag 14 augustus 2002 16:37 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Laat ze maar weg blijven
quote:Ja
Op donderdag 15 augustus 2002 20:49 schreef snellejelle het volgende:[..]
Waarom?? Heb je er last van als ze komen?? Komen ze je nachten lang wakker houden ofzo???
quote:Goh wat zal jij weinig slapen dan, er zijn vast heel veel bands die in NL komen optreden die jij niet mag...
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:09 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Ja
Weg moeten ze blijven! Weg! Ksst! Vort!
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 20-08-2002 17:24]
quote:Jaah! Alanis bijvoorbeeld. Die moet HELEMAAL oprotten!
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:12 schreef snellejelle het volgende:[..]
Gog wat zal jij weinig slapen dan, er zijn vast heel veel bands die in NL komen optreden die jij niet mag...
quote:Done
Op zondag 18 augustus 2002 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Whoei whoei!Moet ik ook maar snel kaartjes gaan kopen!
Helaas, heb ik hun nieuwe album "Stanley Climbfall" al (een paar keer) geluisterd, en daar kan ik maar niet aan wennen. Ik vind hem echt stukken minder, ik weet niet wat het is. De diversiteit van hun eerste cd lijkt wel compleet weg, echt zonde
quote:Ben met je eens dat de diversiteit weg is maar ik vind dat heelmaal niet erg!! Het is vor mij nog meer van al dat goede dat Lifehouse al bracht!! Ik ben dus blij met de cd en heb helemaal veel zin in het concert!!
Op zondag 01 september 2002 15:54 schreef FunnyMuffin het volgende:
De eerste cd van Lifehouse (No Name Face) is dus echt wel steengoed! Daarom was "Hanging By A Moment" niet voor niets de meest gedraaide plaat in de VS!Helaas, heb ik hun nieuwe album "Stanley Climbfall" al (een paar keer) geluisterd, en daar kan ik maar niet aan wennen. Ik vind hem echt stukken minder, ik weet niet wat het is. De diversiteit van hun eerste cd lijkt wel compleet weg, echt zonde
quote:Shit ik heb mijn kaartje al maar ik kan niet, helaas...Is er iemand die mijn kaartje wil overkopen voor het concert van lifehouse in 013?? ( de gewone prijs dus 14euro + 1,40 servicekosten van ticketservice ) als je belangstelling hebt dan kan je hier even reageren en dan zal ik je een mail sturen.. Zou erg fijn zijn!!
Op zondag 1 september 2002 16:00 schreef EvilFaith het volgende:
Wow daar MOET ik dus echt wel ff heen!! 013 here I come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |