Mensen die sowieso gaan hardlopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Mensen die overdag met dit weer gaan hardlopen.
Kan prima, je moet alleen niet gelijk zo lang/zo snel willen als in lagere temperaturen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Ik wou de hitte trotserenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Je moet gewoon gaan lopen als het afgekoeld is(dus 's avonds laat) als je een beetje verstandig gaat nadenkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan prima, je moet alleen niet gelijk zo lang/zo snel willen als in lagere temperaturen.
Ik weiger nu zelfs te wandelen als ik het kan vermijden, gewoon thuis blijven en pas in beweging komen als het vanavond gaat afkoelen.....als het dan tenminste niet gaat onweren zoals altijd gaat gebeuren met dit soort weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Knaller het volgende:
[..]
Mensen die sowieso gaan hardlopen.![]()
Geef mij maar mijn stoel vertrouwd op de zolderkamer.
Dom.quote:
's Ochtends vroeg is het meest koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan lopen als het afgekoeld is(dus 's avonds laat) als je een beetje verstandig gaat nadenken
Ja maar die kan je nog verwarmenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef DarkAccountant het volgende:
Ik zag ooit tijdens een oudejaarsnacht twee meisjes in een extreem kort rokje over straat lopen. Het was toen -21 graden Celcius.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ja, je bent ook Feyenoorder. Vandaag gaan hardlopen is duidelijk niet de domste beslissing die je genomen hebt in je leven.
Vannochtend lag ik plat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg is het meest koelEn verder moet natuurlijk niemand wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |