veel plezier met plonzenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Greys het volgende:
Parasols overal uitverkocht, eentje van de buren geleend
Die hadden zelf nog een kleinere... 'eentje voor jou en eentje voor de hond'![]()
Ik zit nu bij mn ouders; 24 graden en buiten 32quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
24,5 hier. Alleen de achterdeur open, voor de rest alles dicht inc verduister gordijnen
Goedemorgenquote:
Boe ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
P&P hier ook.. Pol is nog steeds pissed off..
Jij wintquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Onze eigen thermometer geeft nu 32,1 aan.
Zie me blij zijnquote:
Buitenland telt nietquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
*vestje opstuurt*
Straks vat je nog kou!
Wat deed jij in mijn mail dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het ook net ja, moest meteen aan Cat denken
Mijn eigen mail, ik kreeg de bon(nen) ook. Blijkbaar val ik ook in 30+ kattenvrouwtjes categoriequote:
Dat kan wel kloppen, want ik heb die bonnen ook in mijn mail gevondenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn eigen mail, ik kreeg de bon(nen) ook. Blijkbaar val ik ook in 30+ kattenvrouwtjes categorie
WAAROM??????????quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef tombolafan het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Een bon voor 50% korting op alle Ben en Jerry's Core bij AH in mn mail![]()
Iedereen wil bbqen wsquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was echt bizar druk bij de supermarkt, zelfs de dag voor Sinterklaas viel mee vergeleken bij nu![]()
Ligstoelquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik vond er weinig genot aan hoor, hutjemutjeopmekaar
Je komt die troep echt overal tegen, in de VS staat het ook gewoon in de souvenirwinkelsquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Rovio meer ontwerpers bij de merch afdeling dan bij de game afdeling
[ afbeelding ]
Ik help het je hopen, het was wel aso-dag vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ligstoel![]()
Dan moeten ze wel om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |