Neee! Was je er ook?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
Meeuwepis Lieverd...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neee! Was je er ook?
Ik voelde ook die regen op het strand.
Die kunnen aardig piesen danquote:
Oh damn! En ik zat met een opdringerige Bulgaar op het strand terwijl ik met jou had kunnen kletsen!quote:
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gafquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:40 schreef yvonne het volgende:
We zaten op het hondenstrandje, keigezellig en idd niet zo druk.
En harstikke goedkoop vergeleken met andere badplaatsen.
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gaf
Dus het is een beetje zuur om te lezen dat ik best een leuke middag had kunnen hebben achteraf.
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en niet je middelvinger ff vlug opgestoken?? wat een griezelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,
jij zegt het ik denk hetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en nieteens een schepijsje genomen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |